NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 12 juni 2013

Happy Birthday


Goedemorgen op weer een super mooie dag.
Soms heb je van die dagen dat je eens iets anders wilt
dan een stempeldrukje inkleuren.

Voor deze kaart heb ik gewerkt met Copic Markers. Navullingen en glossy papier



Ik ben begonnen om met de markers Copic inkt aan te brengen
op een craftsheet. 
FBG2 R22 R29 V15 V17
Daarna heb ik hier nog wat druppels
FBG2 gedruppeld dit is een blauwe fluor kleur.
Hierover heen heb ik royaal gesprayd met Activator
en de kaart van Glossypapier er in gedoopt, ophoog getild iets gedraaid en weer
 gedoopt in de inkt. 
Met de activator heb ik daarop op de kaart gesprayd hierdoor krijg
je een soort van druppel effect in de hoeken.
om de kaart wat meer diepte te geven 
heb ik de randen geairbrushed.

De hoekstempel is voorzien van kleur met de Copic
en hierover heen weer gesrpayd met Activator en afgedrukt. 
Met paarse inkt is de achtergrond stempel gestempeld
De tekst is gestempeld op paars cardstock en dit is uitgeponsd met een bijpassende pons.
De bloemen zijn gemaakt met een pons en op kleur gebracht met 
de airbrush. 

De glossy kaart is op zwart cardstock geplakt en dit geheel is
op een paarse basis kaart geplakt. 
De stempels zijn van Stampin'Up



3 opmerkingen:

Blankina zei

Ziet er fantastisch uit!!

LG Blankina

Mojca zei

Waw fantastic colours! hugs! Mojca

Unknown zei

Gaaf zeg!