NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 21 juni 2013

Met liefde

Goedemorgen lezers,

Met liefde is deze kaart weer gemaakt.
Later dan normaal online, ik heb hier een heel schema hangen met wanneer ik 
waar welke kaart moet posten.
De posten schrijf ik dan altijd ruim van te voren en plan ze op tijd in.
Als dat gebeurd is streep ik hem van de planning af. 
Dat is ook gebeurd met deze blogpost. Helaas heb ik hier een foutje gemaakt
want toen ik zojuist keek of alles goed gegaan is zag 
ik dat de kaart er niet stond.


De afbeelding is van Cuddly Buddly en het papier van Basis Grey Serenade



Deze keer heb ik de voorkant van de kaart terug gevouwen.
een rechthoek over de rand geplakt waarop de afbeelding komt
die weer is uitgestand met spelbinder mallen. 


De ticket voor deze kaart is weer zelfgemaakt met de Silhouette snijmachine.
OP het kleine strookje aan de binnenzijde van de kaart is een stuk kant geplakt
waar ik een pin in gestoken heb. De pin is ook weer zelfgemaakt.


Op de hoeken is Frantage gesmolten.
de gebruikte kleuren Copic Markers zijn:
Olifant: T1 T3 T45
Bloemen: R00 R02 BG70 BG72 G94
Envelop: E41 E42 E43

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden, 
ondanks dat de kaart laat is verschenen deze ochtend dat je toch
geïnspireerd word.
Dank je voor het achterlaten van je reactie 


6 opmerkingen:

Mojca zei

What a pretty card, so elegant. hugs! MOjca

Anoniem zei

Wat een snoes!!!
Groetjes van Josée

Yvonne zei

zo lief, wat een geweldige kaart.
liefs Yvonne

Carola zei

Lief kaartje, mooie kleurtjes.
Groetjes en prettig weekend, Carola

*mieke* zei

Mooi hoor Lydia!
Groetjes Mieke

Unknown zei

Gaaf Lidia!