NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 3 juni 2013

Wisseling in het Designteam


Hallo lieve blogvolgers,

er is weer een periode van 6 maanden voorbij, waarin ons huidige designteam jullie weer heeft laten genieten van veel mooie kaarten, labels al dan niet met een uitgebreide beschrijving of zelfs tutorials en videos.
Soms wisselen we van teamleden om plaats te maken voor iemand anders.

Deze keer heeft Brenda van Dijk even een time-out nodig om weer wat fitter te worden, natuurlijk is dat geen probleem, we wensen Brenda heel veel beterschap en sterkte. Namens jullie allemaal bedank ik haar voor al het werk dat ze voor dit blog doet. We zien je graag weer terug, meisje, als het lukt.
De plaats van Brenda wordt ingenomen door een ster in Copic-land: Mieke Wierenga, zij won de laatste challenge bij Copic Europa (140 inzendingen uit heel Europa)  hieronder stelt ze zich voor.

We nemen afscheid van Ashley Lops, Ashley bedankt namens de lezers voor je inspiratie de afgelopen zes maanden.

We verwelkomen Astrid Broer, een heel goed Copic-kleurder. Astrid , uit het hoge noorden, kan toveren met de Copic Markers en zal jullie daar met haar mooie kaarten van mee laten genieten.

Ik geef nu de ruimte aan de dames om zich kort aan jullie voor te stellen.

Astrid Broer


Ik mag me hier in het kort aan jullie voorstellen.

Ik ben Astrid Broer, geboren in 1960, getrouwd met Bert, moeder van 2 kinderen.
Sinds 1999 ben ik kaarten aan het maken, ooit begonnen met 3D, al snel kwamen er allerlei andere technieken bij.
Al snel ben ik besmet geraakt met het scrapvirus en ja .... ook die leuke stempeltjes moesten natuurlijk ingekleurd worden.
Ik ben begonnen met potloden, totdat ik voor het eerst in mocht kleuren met Copics, dit was het helemaal .... ik was om en begon al snel de Copics te verzamelen.
Intussen heb ik alle kleurtjes in mijn bezit :)

Verder ben ik druk voor diverse andere Design Teams, o.a. Noor! Design, the Ribbon Girl, Kleuren met Potloden, HobbyVision en de club Kaarten maken met Tiets.



*********************************************************

Mieke Wierenga

En dan nog een verhaaltje....eehhhhh.....pfieuw....da's niet altijd even makkelijk:

Hoi, ik ben Mieke Wierenga (37 lentes jong) en ik heb een eigen blog sinds eind 2010: "Mieke's Creaworld". Jeetje, wat een eer om mezelf hier voor te stellen, ik kan het nog altijd niet geloven dat ik hiervoor ben benaderd! 

Wie is Mieke vragen jullie je misschien af... 
Een paar steekwoorden die in een notendop omschrijven wie ik ben: Creatieve duizendpoot, moeder van twee jonge kids, woonachtig in het noorden, tuinieren, bakken, nagellak, muziek, erop uit met mijn kinderen, bezige bij, bioscoop, beetje haken, lachen,  koffie drinken,  aanpakker en doorzetter, proberen regelmatig te sporten...kortom: Alles uit het leven halen wat er in zit!

Ik hoop jullie van tijd tot tijd te kunnen inspireren met mijn kaarten/projectjes! 

We hopen dat we jullie , onze bloglezers vaak hier aantreffen, laat eens een berichtje achter.
Groet Het CMB blogteam

12 opmerkingen:

Jolara zei

Wat ontzettend leuk Astrid en Mieke, kunnen we hier ook genieten van jullie mooie creaties !Liefs Joyce

heidy zei

Welkom dames!!
XXX Heidy

Diny Sprakel zei

Hoi Astrid en Mieke,
ik ben er zeker van dat we veel moois van jullie mogen verwachten.
groet Diny

Marian zei

Hoi Astrid en Mieke
Welkom en ik ga zeker genieten van jullie creaties.
En wat ik nu zie prachtige creaties.
Succes voor jullie
Groetjes Marian

Unknown zei

van harte welkom astrid en mieke
en wen jullie heelveel succes
veel liefs van marcelline

celia zei

Ook namens mij een heel warm welkom! Ik ben heel erg blij dat ik nog een aantal maanden meg blijven in dit geweldig team!!!
Kijk al uit naar jullie prachtwerk!!!!
Veel liefs,

Tinie zei

Heel veel succes dames!!! Gaaf!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Hoi Asrtrid, wat leuk dat we nu ook hier van je mooie creaties mogen genieten. Mieke, jou ken ik nog niet, maar het kaartje dat hier staat is echt schitterend! Ik kijk ernaar uit meer mooie creaties van jullie beiden te zien!

Liefs,
Selma

Irm zei

Geweldig Astrid en Mieke!
2 kanjers hier erbij!
Dat word genieten van al dat moois!Heel veel succes!!!
Groetjes, Irm

Mojca zei

just love the creations of the new members. hugs! Mojca

Frouwkje zei

Wat leuk dat jullie in het team zitten!!! Heel veel plezier en succes! Deze kaarten zien er supermooi uit!
Liefs, Frouwkje

Yvonne zei

Wat een leuk nieuws! Deze kaarten zijn schitterend dat beloofd nog wat. Wens jullie beiden heel veel succes!!
liefs Yvonne