NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 28 juni 2013

Pronken met andersmans veren

Hallo,

 ik ben vandaag aan de beurt om jullie weer wat te mogen laten zien. 

Ik pronk vandaag met de veren van een ander, omdat het me niet is gelukt een nieuwe kaart af te krijgen. Wie het me een beetje volgt, weet dat het lekker druk is met allerlei evenementen.
daarom mag ik een kaart laten zien , die Annie heeft gemaakt. Ook zij kleurt de Besties erg graag en is natuurlijk ook aan het stippelen met Molotow markers.

Ik weet niet precies welke kleur ze heeft gebruikt, wel weet ik dat het papier en de roosjes van StudioLight zijn en de ornamenten en takjes uit een mal van Noor!design komen.







Ook wil ik jullie laten weten dat Ingrid Peters met deze kaart:


de Bestiechallenge heeft gewonnen.

Ingrid, we zijn trots op je.
Groeten Diny



5 opmerkingen:

gré zei

super mooiiiii

esmee zei

een mooi vrolijk kaartje

Unknown zei

Wat een leuk kaartje!

Mojca zei

Waw this is so very pretty. Hugs! Mojca

Sherri Baldy Art zei

Oh these are SO BEAUTIFUL!! I LOVE them....Thank you so much!

XOXO
Sherri