NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 7 juni 2013

You are Amazing .. !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag mag ik jullie met trots mijn eerste kaartje voor het Copic Marker Benelux blog laten zien :)
Ik ben zeer vereerd dat Diny mij gevraagd heeft om bij dit geweldig Team te mogen komen versterken !

Mijn kaartje heb ik gemaakt met het schitterende papier van Authentique - "Cherish"
Ik heb een lief afdrukje van Magnolia erbij uitgezocht, is het geen schatje ??? Ze heet "Moulin Rouge Tilda"


Ik heb weer met verschillende stansen gewerkt :)

Go Kreate Frilly Square nr. 5
Nestabilitie Floral Ovals, Classic Oval
Joy! Crafts Noor! Design - vlinderrand art. nr. 6002/0251
Joy! Crafts Noor! Design - flourish vlinder art. nr. 6003/0023
Magnolia Doohickey - Heart Tag

Achter de kaart heb ik een label geplakt, deze is van Joy! Crafts, art. nr. 8098/0105.
De postzegels horen bij het Authentique papier.
De postcard stempel is van Portobello Road.

De vlinders (al het kraft karton) heb ik bewerkt met Frantage Enamel, dat geeft zo'n leuk effect.

Sentiment op de Heart tag is van Noor! Design, art. nr. 6410/0018

Kant, lint en bloemen komen bij de Ribbon Girl vandaan.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met de volgende kleuren :

Huid : E0000, 000, 00, 21, 11 R20, 30
Haar : E50, 53, 57, 27
Jurk : RV0000, 00 R81, 83, 85, 89
Onderjurk : C00, 0, 1, 3

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren, ik wens jullie nog een hele fijne dag toe !!

Groetjes Astrid xxx







10 opmerkingen:

Angela zei

Wouw meis, wat een pracht van een kaart.

rian zei

wauwww dat is een mooie
groetjes rian

Mojca zei

Waw so very Cute! Hugs! Mojca

Unknown zei

astrid
wow en heel mooie kaart
veel liefs van marcelline

Ann Marie Governale zei

This is just so breathtakinly beautiful..love all the embellies and die cuts.. wonderful details on this lovely card...xxx Ann Marie

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
groetjes Margreet

Diny Sprakel zei

Hoi Astrid, dat is een mooie binnenkomer. Wat een prachtige kaart, het kleurwerk is schitterend en de afwerking subliem
Groet Diny

Fijn dat je in ons team zit, welkom

Unknown zei

Wat een plaatje!

Maris zei

geweldigggg wat een mooie creatie

Yvonne zei

Heel erg mooi Astrid!
liefs Yvonne