NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 19 juni 2013

Voor jou!

Het lijkt erop dat de "Besties" de harten van Nederlandse cutestamp kaartenmakers aan het veroveren zijn! Ook ik ben overstag gegaan en heb mijn eerste Bestie ingekleurd.
Maar nu naar mijn kaart. Het dessinpapier is van Magnolia, al heel oud. Achter het afdrukje zit een stukje papier uit een oud boek, dat ik heb uitgestanst met een stans van Marianne Design, net als de tab rechts met daarop "voor jou!" gestempeld. Het houten envelopje is van Kaisercraft.  De stempel "you're so sweet" is van Magnolia en de poststempels van Marianne Design.
 Deze Bestie heeft "Strawberry Sweet Cheeks" en ik heb haar met de volgende kleurnummers ingekleurd:
huid: E13, 11, 01, 00, 000, R22, 21
ogen: E29, 27, 23
rood: R29, 27, 24, 22, 21, W3
donker groen: G29, 46, 24, 21, 20
licht groen: YG03, 01, 00, 0000
bloemetjes: Y15, YG03
De bloemen heb ik zelf geknipt uit cardstock, opgerold en een parelkraaltje erin gelijmd.
Deze prachtige border is een stans van Marianne Design.
 Een aardbeiencharm kon natuurlijk niet ontbreken!
Op de tag, gemaakt met een Magnolia stans, heb ik letterstickers van Tim Holtz gebruikt.
Leuk dat je er was en een fijne dag verder. Voorzichtig met die hitte. Tot de volgende keer! :-) 

5 opmerkingen:

Sherri Baldy Art zei

Oh My Goodness !! This is so amazing and so beautiful!!...

XO
Sherri

Mariken zei

Prachtig is je Betsie-kaart! Ik zie er ook steeds meer voorbijkomen, grappige afdrukjes!
Groetjes en fijne avond, Mariken xx

Mojca zei

OMG this is sooooooo beautiful! hugs! MOjca

Mary's Museum zei

This is so gorgeous, could you please tell me which stamp company makes the little girl she is so sweet, my grand daughter would love her. thanks so much..xx

Yvonne zei

Wauw, echt geweldig!!!
liefs Yvonne