NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 5 juni 2013

Bedankt...dat je mij laat lachen


Goedemorgen blogvolgers,

Vandaag mag ik voor het eerst hier een kaart aan jullie laten zien. En ik kan vertellen dat ik ontzettend trots ben hiervoor te zijn benaderd....*bloos*... Ik wil het team dan ook bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen en ik hoop dat ik jullie, bloglezers, niet teleurstel!

Het was heerlijk weer buiten, dus ik ben de tuin in gegaan voor een foto van mijn kaart, dan ziet het er meteen weer anders uit vind ik.


Het is een kaart geworden met een digi van Make it Crafty, geliefd bij mij door de meestal mooie haarbossen...hihi!  Het design papier is van Maja Design en Papercraft Scandinavia en verder wit en kraft cardstock als basis.


Natuurlijk heb ik ingekleurd met copic markers:-) 



De huid: E0000, E000, E00, E11 en voor de wangen R20
De haren: E59, E39, E50, YR24, Y26, Y21 en Y15  
De ogen: B00 en B21
De kleren: V91, V93 enV95


Verder heb ik een rondom een border geponst met een Martha Steward pons en binnen in ook nog ééntje in een maatje kleiner. Bij mij mag meestal ook een bloemenpartij en een strik niet ontbreken op een kaart.


De rest van de stansen zijn van Memorybox, Spelbinders en Magnolia, de tekst stempels zijn van Joy! 


Ik hoop dat jullie met plezier deze blogpost hebben gelezen. En natuurlijk tot de volgende keer...



9 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er heel mooi uit.
Liefs, Marianne

Mojca zei

Beautiful hair colouring! Hugs! MOjca

chrilvian zei

mooi haar

Irene zei

OOOOOOOOOOOOOOOW Mieke wat is ze prachtig ingekleurd, je hebt je plekje helemaal verdiend zoals met deze prachtige kaart laat zien!!!!!

xx Irene

Blankina zei

Super mooi gedaan!

LG Blankina

Dobra zei

Very beautiful work
Great made
and wonderfully decorated

Unknown zei

Wow, die haren zijn prachtig!

Diny Sprakel zei

Hallo Mieke, welkom in ons team, wat heb dit weer schitterend gekleurd en de kaart is ook heel mooi.
groet Diny

Yvonne zei

Hoi Mieke,
wat een prachtige gekleurd. zo mooi gekleurd!!!
groetjes Yvonne