NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 17 juni 2013

Geslaagd


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden voor de zoon van mijn vriendin die geslaagd is voor het VWO.
Het is wel iemand die lekker van kleurtjes houdt, vandaar dat ik ook voor een bonte bedoeling heb gekozen.


Het is een afdrukje van een rubber stempel van Whiff of Joy, was nog even puzzelen om het zwart goed te krijgen, maar ook dat is allemaal nog goed te onderscheiden. Als je de schaduwen bij hele donkere kleuren niet goed zet is het niet meer goed te zien wat je hebt gekleurd dan vervallen er lijnen weg die je eigenlijk wel moet zien. 


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR25 - Y26 - Y15 - E50
Zwart : 100 - T9 - T7 - T5 - T3
Oranje : YR27 - YR68 - YR16 - YR12
Groen : YG97 - YG17 - YG25 - YG05

Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met deze kaart en als jullie vragen of verzoekjes hebben horen we het graag.
Geniet van deze dag en de warme dagen die komen. 

4 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

Heel mooi Wenda, ik moet ook snel aan de gang want heb er een nodig voor morgen voor mijn schoonzoon.
groet Diny

corryskaart zei

hoi wenda
ziet er superleuk uit met prachtig kleurwerk!
groetjes van corry

Mojca zei

What a gorgeous card!!! hugs! Mojca

Unknown zei

Hoop dat je deze prachtige kaart snel kan versturen aan iemand die geslaagd is!