NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 3 juni 2013

Airbrush Tag


Goedemorgen,

Vandaag heb ik een video voor jullie,
Het is geen zondag vandaag en ik heb me ook niet in de dag vergist.
2 weken geleden heb ik het helaas niet gered een video voor jullie te maken
jullie hebben een kaart gekregen.
Vandaag de video met een label.

Kjersti heeft voor het Copic Marker Europa blog een tutorial gemaakt hoe ze 
een label airbrushed.
(haar blog is overigens zeer de moeite waard om eens te bezoeken)
Daar hebben we heel veel leuke reactie op gekregen, 
vandaar deze video voor je jullie.
De laatste kaarten van mijn hand hier op het blog zijn
ook gemaakt met de airbrush en activator.
Zo kun heel goed zien hoeveel variaties
en mogelijkheden er zijn met Copic Markers, Activator,
en een Airbrush machine.


Dit is de tag geworden. De andere tag die ik laat zien in de video
kun je vanaf woensdag vinden op het blog van HobbyVision.

Hoe de label is gemaakt kun je zien in de video.
Het airbrushen word versneld afgespeeld 
omdat anders de video erg lang gaat duren.


Ben weer erg benieuwd wat je van de tag en video vind
dank je voor het achterlaten van je reactie

2 opmerkingen:

Mojca zei

Waw really pretty! hugs! Mojca

Jolanda zei

Zoooo dat is nog een een gave video. En leuk om ook een wat te zien met de airbrush. Hartstikke bedankt!!!
Groetjes van Jolanda