NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 31 mei 2013

Love blooms where kindness is planted

Vandaag mag ik, Ingrid, jullie inspireren door een nieuw project te showen. Ik heb een kaart gemaakt met een Magnolia stempel daarop.
 Het dessinpapier is van My Mind's Eye en ik heb 4 stanzen gebruikt: de doily en het hekje van Marianne Design en een randstans en een tag van Magnolia.
Deze lieve stempel van Magnolia waarop Tilda zaadjes plant heb ik natuurlijk ingekleurd met Copic Markers ;-) Dit zijn de kleurnummers:
huid: E13, 11, 00, 000, R21
haar en zak: E49, 47, 44, 43, 42, 41
jurk: BG78, 75, 72, 70
rood: R29, 27, 24, 22, 21, 20
zaadjes: E40, Y26
achtergrond: BG01, 000, 0000
vogels: BG78, 75, 72, 70, R27, 24, 22, 20, YR24
De vogeltjes wilde ik al heel lang graag aan mijn collectie toevoegen, tot ik ze een poos geleden kreeg van mijn blogvriendin Kylie :-)
De kleine bloemetjes heb ik gemaakt met een retro flower pons van EK Success, de kleinste.
 Deze plaatjes komen uit dessinpapier van Riddersholm Design.
De gestempelde accenten aan de hoeken van het stempelafdrukje zijn gemaakt met een stempelset van BoBunny.
 Deze tekst is een stempel van Whiff of Joy en komt uit de stempelset "Spring Sentiments". Het is een set die ik steeds weer gebruiken kan en hij is nu toevallig in de aanbieding bij Whiff of Joy!
Leuk dat je er was vandaag en ik hoop dat je zondag weer even langskomt om de Copic tutorial te bekijken die ik voor jullie in petto heb! Tot dan :-)

7 opmerkingen:

made by ineke zei

oh wat mooi!
wat een schitterende details zeg
groetjes ineke

Marga50 zei

Wauwwwww een hele mooie kaart Ingrid met vele mooie details op je kaart. Fijne dag, groetjes Marga.

Yvonne zei

Heel erg mooi Ingrid.
liefs Yvonne

Mojca zei

Waw this is really pretty!!! hugs! Mojca

Maris zei

hele mooie kaart

Heidie zei

wat een schitterende kaart. Mooi papier en schitterend ingekleurd.

liefs Heidie

Unknown zei

Wat een gave kaart zeg!