NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 1 mei 2013

Baby Kaart


Hoi allemaal,  Weer een nieuwe post van mij!, Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke Koninginnedag gehad!
Dit keer heb ik een babykaart gemaakt voor een collega die bevallen is van een zoontje. Ik vind jongenskaarten maken toch zo lastig! ik ben honderd keer aan het veranderen Qua lay-out en of ik wel of geen bloemen zal gebruiken. In dit geval vond ik dat het wel kon, het is nog maar een baby!


Het papier wat ik heb gebruikt voor de kaart is van magnolia, en zijn al wat oudere collecties. De stempel is van de prince and princesses collection van magnolia 2012.  De bloemen zijn van wild orchid crafts en het kant komt bij een lokale winkel vandaan. Het stansje voor de vlaggetjes is van magnolia. Ik heb stickles gebruikt op de letters en het kroontje van de baby.

Copic kleuren zijn :
Huid: E13, E11, E00, 0, R21
Geel: Y17, Y15, Y11
Blauw: B05, B02, B00, 0
Schoenen: E44, E43, E40
Haren: 100, N7, N5
Schaduw: W5, W3, W00, 0

Veel liefs Ashley
www.createwithpassion.nl

6 opmerkingen:

Mojca zei

oh waw the colours just pop out. so pretty! hugs! Mojca

Marie-Anne zei

Wat een leuke kaart!

Marie-Anne

Ellen Taylor zei

So cute! Love the name banner!

angeleef zei

Hij is in ieder geval heel mooi geworden en de bloemetjes kunnen zeker! Leuk effect met die Stickles op de letters van de naam!
Groetjes
**Evi**

esmee zei

een schattig kaartje

Unknown zei

Wat een schatje!