NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 3 mei 2013

Gepimpt snoepzakje

Hallo, 

vandaag laat je een papieren snoepzak van Kimya zien, dat heb ik met een plaatje en wat scrapspullen gepimpt en versierd met een plaatje. 
Zo kan ik iemand een zakje Hollandse chocolade geven, dat er ook nog eens leuk uitziet. Ik nam dit mee naar de beurs in Duitsland, daarom tref je er Duitse wensen op aan.


Op de witte zak heb ik bovenaan, nadat ik eerst een strook heb omgevouwen, eerst een strook designpapier geplakt, daarover een , met een Lin & Lene-stans, uitgestanste border.
Op de onderrand zette ik een borderstempel. De afbeelding is er een uit een serie die `Besties` heten, ze hebben enorme ogen, leuke haren en kleren.


Op de Kymia tags heb ik Duitste teksten van Noor!design gestempeld.


Verder zie een swirl van Noor, veren en een plantensteker van Magnolia. De bloem maakte ik zelf met een van de bloemenstansen van Noor, zo kreeg ik de exacte kleur.

Ik heb weer mijn Copics gebruikt voor het kleurwerk:
Huid E000-00-11-13
Haren YG00-03-17-G28
Blauwgroen BG70-72-75-78
Lila RV 91-93-95
Geel Y13-17-19


Nog een fijne dag, groet Diny

8 opmerkingen:

Juanita zei

Hartstikke schattig!!!!! Liefs juanita

Heidie zei

wat een mooi snoepzakje heb je gemaakt.

liefs Heidie

kbrandy4 zei

Gorgeous card, lovely colours!!
Hugs, Hazel xx

Marie-Anne zei

Wat een leuk zakje.

Marie-Anne

Mojca zei

oh such a lovely image and nice colouring. hugs! Mojca

Unknown zei

diny
hartstikke leuk creatie van jou
veel liefs van marcelline

Unknown zei

diny
hartstikke leuk creatie van jou
veel liefs van marcelline

Unknown zei

Mooi Diny! Geweldig deze kleuren!