NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 10 mei 2013

Een klein meisje geboren



Hallo copic fans,

He is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden voor een kers verse Opa en Oma.
Het is een wat strakker kaartje geworden dan ik normaal maak maar dat is omdat deze opa en oma daar van houden (voor mij moeilijk om niet meer op de kaart aan te brengen).
Het achtergrond papier heb ik eerst zelf gestempeld en daar na gekleurd met de zelfde kleuren als het truitje en sokjes.


Het is een afdrukje wat in ieder geval is getekend door Elisabeth Bell maar verder weet ik het niet want hij is uit een stapel afdrukjes gekomen die ik een keer opgestuurd heb gekregen van iemand.


kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Haar : E59 - E37 - E35 - E33 - YR23 - Y21 - Y00
Huid : R20 - E11 - E00 - E000 - E0000
Roze : R89 - R85 - RV95 - R83 - R81
Grijs : C4 - C2 - C0 - C00 - B60

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.

Vragen of verzoekjes horen we graag.

Liefs Wenda

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh wauw Wenda wat een supermooi kaartje en zo schitterend ingekleurd, dat haar helemaal geweldig. Supermooi.
Liefs van Anita

Mojca zei

Waw so so gorgeous! I love the pretty image too. Hugs! MOjca

Yvonne zei

Wat een schatje en o zo mooi gekleurd!
liefs Yvonne