NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 5 mei 2013

Copic tutorial Kleuren van zwart haar!


Hoi allemaal
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een tutorial te laten zien, ik heb gekozen voor een video tutorial. Dit vind ik erg leuk om te maken en jullie kunnen goed zien waar ik mee bezig ben.
De video gaat over het kleuren van zwart haar met copics, dit kan met veel verschillende combinaties waarvan de uitkomst iedere keer anders is en dit wilde ik jullie graag laten zien.

Hier is de video!




Ik hoop dat jullie het een leerzame en leuke tutorial vonden!


Veel liefs Ashley

www.createwithpassion.nl








1 opmerking:

Unknown zei

Dank je wel! Dit is altijd een lastig klusje... nu toch wat extra tips... nooit weg!