NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 6 mei 2013

Een zakje


Een zakje vol liefde voor jou.
Op deze maandag morgen eens iets anders dan een kaart'
deze keer heb ik voor jullie een zakje versierd.
Ik wist dat ik deze zak wilde gaan beplakken, en dat ik deze
stempel afdruk van The Paper Shelter wilde kleuren.


Nu hebben we op woensdag avond een gezellige kleuravond.
met 3 vriendinnen kleuren we soms 1 en soms ook wel 2 afbeeldingen in. 
Met een bruine zak kan je dus alle kanten op. 
Hoewel ik altijd eerst papier zoek en dan pas de afbeelding inkleur
heb ik het deze keer andersom gedaan.
Ik ben gaan kleuren zonder enig idee te hebben van welke dessin papier dan ook.

Het leuke is dat je dan al heel gauw heel andere kleuren gebruikt dan normaal.
Ik geloof niet dat ik eerder een afbeelding zo knallend hebt ingekleurd.
En dan komt het lastige, bijpassend papier vinden.

Ik ben uitgekomen op een wat ouder blokje van My Minds Eye. Blink of an eye.


De randen heb ik aangezet met versamark en Frantage.

Ik heb gekleurd met de volgende Copic Markers
Kleding: BG07 BG05 BG01 
YR18 YR14 YR12
Huid: E11 E00 E000 R20
Haar: E49 E47 E44 E42
Bloem: Y17 Y13 YYR14
Vleugels: YR00 BG000

Ben weer erg benieuwd wat jullie van haar vinden
dank je voor het achterlaten van je reactie

7 opmerkingen:

esmee zei

een leuk kaartje

Bep zei

Hoi Lydia,

Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt en zulke leuke details super.

Gr...Bep

Mojca zei

Oh waw the blue and orange combination is so pretty. Hugs! Mojca

Unknown zei

lydia
ik vind ze superleuk en zeker leuke kleuren
veel liefs van marcelline

Unknown zei

Gaaf!

Heidie zei

wat een leuk tasje heb je gemaakt. Mooie kleuren heb je gebruikt.

liefs Heidie

Caroline zei

Hij is mooi geworden Lydia! Mooi passend papier er ook bij! Groetjes, Caroline