NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 19 mei 2013

Take time to hear the Ocean

Goedemorgen lezers

Ook bij deze kaart is de achtergrond geairbrushed.
en zijn de wolken en de golven gestempeld met
blender vloeistof. 
Daarna is er overheen gestempeld met zwarte Archival inkt. 


Voor deze kaart heb ik maar 4 copic markers gebruikt.
B12 B16 BG23 BG34
De stempels die ik gebruikt hebt zijn van PSX
en al een oude serie.
De tekst stempel komt van een sheet die ik lang geleden via internet
bij een Amerikaanse site heb gekocht.

Dank je voor het achterlaten van je reactie.


4 opmerkingen:

kbrandy4 zei

Beautiful card and colours!!
Hugs, Hazel xx

Mojca zei

Waw what a gorgeous card, love the colours. hugs! Mojca

Yvonne zei

Heel mooi Lydia!
liefs Yvonne

AndreaBastelmaus zei

Hallo Lydia, ich bin total begeistert und beeindruckt. Ich habe auf der Stempelmesse in Korntal zum ersten Mal bei Diny gesehen, wie diese Zauberei mit den Copic und Alkohol funktioniert. Dein Werk ist einfach nur zum Träumen gemacht. Liebe Grüße - Andrea