NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 8 mei 2013

Roseeta




Goede morgen

Vandaag ben ik erweer met een kaartje voor jullie en deze keer heb ik een stempel van Zylvia Zet gebruikt,wat zijn die mooi he!!

Voor haar haar heb ik E08-09-E29 en YR04 gebruikt
Haar huid R02-E000-00-11-21
haar blouse B60-63 en E00-11
Zoals jullie kunnen zien heb ik haar blousje een beetje doorzichtig gemaakt en zie je stukjes arm en rug
Hier een close up

Giletje en broek 100-W1-3-5-7
Vleugeltjes B60-63 en stickles
Bloemen Y15-17-38 en YR24
Steel en blaadjes YG25-95-97-99

Bedank weer voor het langskomen en nog een hele fijn dag verder!!!

XXX Heidy

11 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie kaart. En schitterend ingekleurd. Vooral die blouse ziet er erg mooi uit.

liefs Heidie

Lia zei

Mooi kaartje, mooi ingekleurd weer, groetjes Lia

corryskaart zei

Hoe bijzonder heb je dat met de blouse gedaan,gewoon genieten en misschien laat je ooit eens zien hoe je dat doet en zoals gewoonlijk een echte prachtige heidykaart
Groetjes van corry

Frouwkje zei

Prachtig Heidy!! Ik vind het heel mooi zoals je dat bij de blouse gedaan hebt!! Super!
Liefs, Frouwkje

Mojca zei

waw this is very gorgeous! love the dots on her shirt. hugs! Mojca

Unknown zei

prachtig gedaan
veel liefs van marcelline

Ida zei

Schitterend ingekleurd, heel gaaf die doorzichtige blouse!
Liefs Ida

alie groen zei



wat mooi heb je die blous gedaan verder is alles super


groetjes alie groen

Unknown zei

Prachtig! Die half doorzichtige mouw, wow!

kbrandy4 zei

Beautiful card and stunning colouring!!
Hugs, Hazel xx

leonenkarin.blogspot.com zei

Wauw zeg! Wat super mooi gekleurd zeg! En hoe gaaf dat ze een doorschijnend blousje aan heeft! Die moet ik echt gaan onthouden (uitvoeren is een ander verhaal ;p)

Groetjes, Karin