NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 15 mei 2013

Ein kleines Hallo!!


Hallo bloglezers,

vandaag een kaart die op de Duitse stempelbeurs veel bekijks kreeg. 
Ik heb een Duitse wens erop gezet, ook gemaakt door Noor-design. De bezoekers vonden dat we leuke Duitse  teksten in Nederland hadden gemaakt.

De afbeeldingen zijn gratis digi's, die Besties heten, ik ben gek op de enorme ogen en supergekke haren.
Op de kaart heb een aantal stansen uit het thema Garden van Noor gebruikt, ze maken een leuk tafereel op je kaart, de lantaarn, het hekje en ook nog de wolkjes van Noor. Deze laatste heb ik helemaal bewerkt met Frantage een soort hoogglanzend embossingpoeder.



Het hekje heb ik ook uit roomkleur gestanst en de vogeltjes eruit geknipt en op het huisje geplakt.
Achter de afbeelding zit een mooie Lin en Lene mal die ik zowel uit kraft als uit roomkleur heb gestanst. Links is een Lin&Lene rand verwerkt, ook deze heb uit kraft gestanst.


De middelste roomkleurige bloem is gemaakt met Mulberry papier en een Noor bloemenstans.


Voor het kleuren zijn de volgende Copics gebruikt:
Huid E000-00-11-13
Blauw: B0000-00-01-02
Zalmkleur: R000-00-01-02-05

Ik hoop dat jullie weer reageren op deze kaart, ik lees jullie opmerkingen met plezier, heb je een vraag zet hem dan bij de reacties.
Groet Diny

11 opmerkingen:

♥ Yolanda ♥ zei

Wat een plaatje is dit weer Diny! Ik geniet van je creaties en de uitleg is altijd uitgebreid, dank daarvoor!
Waar haal je de digi's vandaan?
Creative groetjes

Diny Sprakel zei

Hoi Yolanda, stuur even je vraag naar dsprakel@ziggo.nl

Frouwkje zei

Wauw....wat een leuk tafereeltje Diny!! Leuke kleuren ook! Deze digi's vind ik ook onwijs leuk....ben er ook ééntje aan het kleuren. Dat frantage vind ik ook superleuk spul. Mee aan het 'spelen' geweest, maar nog niet gebruikt op een kaart.

Marian zei

Wat een beauty van een kaart!!!
En de wolken prachtig bewerkt allemaal. Vind het super!
Groetjes

KarinsArtScrap zei

het is weer een mooi kaartje Diny.

groetjes karin

Mojca zei

Waw this is so pretty and the embellishment are so rich and beautiful. hugs! Mojca

Wil Bijl zei

Wauw wat een beauty Diny

heel apart

groetjes

Wil Bijl

Unknown zei

hallo diny
het is een leuke kaart geworden ,ik kan mij wel voorstellen dat de mensen het leuk vonden op de beurs
ja als je jou kaarten in het echt ziet , ze zijn prachtig
veel liefs van marcelline

Marie-Anne zei

Wat een pracht kaartje!

Marie-Anne

Yvonne zei

Geweldig Diny, die gekleurde haren zijn inderdaad fantastisch!!
liefs Yvonne

Unknown zei

Wat een grappig kaartje!