NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 6 april 2015

Vrolijk Pasen geboortekaartje


Hallo lieve Copic fans,

Als eerste wil ik jullie nog een vrolijk Pasen wensen! Hopelijk heeft iedereen al hele fijne dagen achter de rug... Ik houd dit kaartje nog even in de Paassfeer.....

Graag laat ik jullie een stoer geboortekaartje zien. Net als de haan en de eend van een vorige keer zijn deze stempels van Chocolate Baroque, de steampunk serie:


 Ik heb de eitjes met het kuikentje gestempeld en ingekleurd met:
E000, E00, E41 en E01
Y06, Y08 en Y19
B000, B01 en B02


Daarna het huisje gestempeld en ingekleurd met:
YG00, YG01, en YG05
E11, E13 en E15
T0, T2 en T3

Overigens is alles gestempeld met Memento Zwart en heb ik het superdunne Copic Marker papier hiervoor gebruikt. Ik vind dat mooier bij het uitknippen en later opplakken van de afbeeldingen.


Na het inkleuren de afbeeldingen uitgeknipt en op een papiertje uit een blokje van American Crafts (Lucky Charm) geplakt. Daarna de tekst gestempeld en wat embellishments toegevoegd (splitpennetjes)......


Als extraatje, omdat het vandaag Pasen is :-), laat ik hier nog een foto zien van hoe ik hetzelfde kaartje een keer eerder heb gemaakt met 2 andere achtergronden. De rechtse heeft heel andere kleuren en de achtergrond heb ik zelf gemaakt met Copic airbrush:


Ik hoop dat jullie ze leuk vinden! Bedankt voor het langskomen op dit blog en hopelijk tot een volgende keer!

Creatieve groetjes,

Marielle Weichert

2 opmerkingen:

Unknown zei

Alle 3 zijn ze leuk en verschillend! Wat een andere achtergrond al niet doet.... 🐣

Marielle Weichert zei

Dank je wel Renee, fijne Pasen!