NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 26 april 2015

Prettige feestdagen


Hallo Copic fans,

Hier ben ik weer met een kaartje voor jullie. Het is wederom een kerst kaartje geworden om te zorgen dat ze in december klaar zijn en ik niet hoef te stressen.
Het design papier is uit een blokje van "Bo Bunny" serie 'Altitude Collection". De kaart is verder afgemaakt met roosjes die gekleurd zijn met "Distress inkt". De tekst is gestempeld op de "Dog Tag" van MFT en ook de sneeuw sterren zijn van MFT. Alles natuurlijk weer bewerkt met stickles.


Het afdrukje is een digi van "Wee Stamps" vind deze digi's zo leuk altijd. De kleuren van het design papier heb ik weer in het afdrukje terug laten komen.


De gebruikte kleuren zijn : 

Achtergrond: BG11 - BG10
Sneeuw: N2 - BV20 - B000 - N0
Paars: V9 - V6 - V5 - V4
Blauw / Groen: BG49 - BG13 - BG57 - BG53
Blaadjes: YG67 - YG63 - YG61
Hout: E47 - E44 - E43 - E40
Rood: R29 - R17 - R14 - R02
Vogels: E37 - E35 - E33 - E31 - YR04

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en maak er morgen allemaal een gezellige Koningsdag van.

Geen opmerkingen: