NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 10 april 2015

It's a girl!

Hallo lieve Copic fans!

Sandra hier, vandaag is het mijn beurt om weer wat inspiratie te brengen. Er is een ware babyboom aan de gang, er zijn binnen een maand tijd 3 baby's geboren, allemaal meisjes. Daarom is ook deze kaart weer een geboorte kaartje!



 Ik heb natuurlijk weer gebruik gemaakt van een Dutch Doobadoo mal, ik ben er een beetje verslaafd aan. Het is zo makkelijk, je hebt in een handomdraai een aantrekkelijke vorm kaart. Het papier is van Prima Marketing en alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink.



 De digi is van MelJen design, en ik heb de volgende Copic Markers gebruikt.
Huid: E000, E00, E21, E11, E13
Wangetje: R20
Luier: W00, W1, W3, W5
Wolk: BG0000, BG10, BG11
Hartjes: R00, R02, R05
Sterren: Y32, Y35
De naam heb ik gemaakt met de letter stempels van Noor Design, en in de wolk geplakt.


 De romper is gemaakt met een stansje van Memory Box.




Om mijn kaart helemaal af te maken heb ik verschillende bloemetjes gebruikt en ook heb ik met een parel pen willekeurig parels bij mijn bloemen gemaakt.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden.

Liefs, Sandra

2 opmerkingen:

Dobra zei

Lovely work, very beautifully made
has great colors and beautifully painted stamp

Unknown zei

Wat een schatje!