NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 24 april 2015

Sweet Monsters


Hallo beste Copic fans,

Vandaag mag ik weer een kaartje aan jullie laten zien. Deze heb ik voor jullie gemaakt:


Toen ik de monstertjes voor het eerst zag was ik meteen verliefd! Ze zijn van Lawn Fawn en er zijn zelfs kleine stansjes bij....


Ik heb ze eerst allemaal met Memento zwart afgedrukt op Perfect Colouring Paper. De gebruikte markers heb ik voor het gemak bij ieder monstertje gezet....


Overigens heb ik ze niet allemaal voor deze kaart gebruikt. Ik heb er een paar met 3D foam tape iets verhoogd op de kaart geplakt (nadat ik ze met het bijbehorende stansje had uitgesneden). Een paar monstertjes heb ik beweegbare oogjes gegeven. 

Met een bolletjes stencil en de markers Y04 en YR15 heb ik met de airbrush nog een beetje achtergrond erbij gemaakt. 

En met W0, W1, W2 en W3 heb ik wat "grond" getekend. Anders zweven ze ook maar op de kaart....


Ik hoop dat jullie ook van de monstertjes houden en een beetje inspiratie opgedaan hebben voor het weekend. Bedankt voor het langskomen op het blog en hopelijk tot ziens!

Creatieve groetjes,

Marielle Weichert

3 opmerkingen:

made by ineke zei

super monsterig!
groetjes ineke

Unknown zei

Zij zijn heel leuk! Kom ze graag een keer bij je gebruiken 😃

Marielle Weichert zei

Bedankt dames! Je bent welkom Renee :-)