NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 22 april 2015

Rapunzel


Goedemorgen copic liefhebbers,

Vandaag is het weer een keer aan mij, Mieke, de beurt om een kaart te laten zien hier op het blog.
Ingekleurd met....natuurlijk de copic markers:-)

Ik had weer eens zin om helemaal 'los' te gaan op een mooie bos haren en vond de mooie 'Rapunzel' van Deviant Art. Perfect voor mijn doel...haren en weer eens compleet iets heel anders dan wat ik normaal inkleur.


De kaart zelf heb ik een beetje basic gehouden zodat het om het afdrukje blijft gaan en niet om alle tierelantijntjes die er omheen zitten. Het design papier is een oude serie van Magnolia en het rood er in sluit perfect aan bij haar haren.


Gebruikte copic markers zijn:
Huid - E0000, E000, E00 en E11
Haren - R32, R35, R37, R39, C5 en C7
Stukje jurk - BG 11, BG13 En BG15


Met de C5 en C7 heb ik nog meer diepte proberen aan te brengen in de haren, daar waar het haar het donkerst is.


Roosjes in de kleur van de kaart, rood, wit en groen. Ideaal de airbrush, zodat je altijd de juiste kleur bloemen in huis hebt!


Ik wens iedereen een hele fijne woensdag en natuurlijk graag tot de volgende keer!
En heb je vragen, stel ze gerust.


1 opmerking:

Anneke zei

Wauw wat een mooie haardos heeft jou rapunzel :-) Prachtig gedaan!
Groetjes anneke