NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 13 april 2015

I love your costume.

Hallo lieve Copic fans,

Het weekend is helaas weer voorbij. Ik mag jullie deze maandag trakteren op een kaartje. Ondanks dat het nog vroeg in het jaar is, ben ik toch aan de slag gegaan met een Halloween kaartje. Ik kwam deze digi tegen en ik had gelijk allemaal ideetjes voor een kaart.

Het is een kaart geworden met 2 tags. Op zo'n manier kon ik er tenminste wat bedels aan hangen hihi. Ze hebben zulke leukertjes voor Halloween.

De digi die ik heb gebruikt is van Mo Manning en heet Come Hither. Ik was eerst van plan om hem helemaal in bruintinten te maken, maar toen ik bezig was en met de cape ging beginnen had ik toch zoiets van.. nee...die cape moet gewoon zwart met een rode binnenkant zijn. En zo is hij dan ook geworden ^.^ Het papier dat ik heb gebruikt is van Carta Bella "All Hallow's Eve".


De tags heb ik gestans met mallen van Crealies. De spinnenwebben op de tags heb ik gemaakt met mijn airbrush. Ik heb rode cardstock gepakt en met het sjabloon van Dutch Doobadoo het spinnenweb erop gemaakt. Ik heb kleur 100 (Black) gebruikt om te airbrushen. Ik heb deze kleuren gekozen omdat ik ze mooi bij de cape vond passen.


Hieronder dan nog een close-up van de afbeelding.


De kleuren die ik heb gebruikt om deze Dracula in te kleuren zijn:
Huid: E40-E41-E42-E43-E44
Haar: C3-C5-C7-C9
Laarzen: E44-E47-E49
Broek: E42-E43-E44
Cape: C3-C5-C7-C9-100(Black)
Grond: W00-W1-W3-W5-W7

Ik hoop dat jullie weer een beetje hebben genoten van mijn post en lees graag wat jullie er van vinden. Bij deze wens ik jullie dan ook een prettige maandag en heel veel creativiteit toe.




2 opmerkingen:

Lia vdB zei

Bij de tags druipt het bloed er bijna vanaf....doet me denken aan al die Draculafilms vroeger!
Heerlijk!

Groetjes,
Lia

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Hahaha dank je wel Lia, blijft leuk om te maken die Halloween kaartjes

lieve groetjes Alexandra