NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 12 april 2015

Baby Girl

Hoi allemaal!

Sandra hier, ik wilde graag dit kaartje met jullie delen. 
Ik heb voor deze kaart een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het papier is van BoBunny, Primrose. Het is niet speciaal een baby lijn, maar door te mixen kun je er wel goed een baby kaart mee maken.



De stempel is van Saturated Canary. Hierbij de kleuren die ik heb gebruikt
Huid: E000, E00, E21, E11, E13
Wangetjes: R20
Haar: E43, E47, E49
Roze: RV13, RV14, RV25, RV29
Groen: G21, G82, G85
Melk: E40, E41


 Ik heb een stans van Noor Design gebruikt achter het plaatje. De romper is van Memory Box.


 Als laatste nog de naam van de kleine meid, en mijn kaartje is klaar!


Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vonden.

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Unknown zei

Prachtig Sandra! Dit is een van mijn favoriete papierlijnen. De kaart is prachtig.