NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 27 april 2015

Crazy Birds

Hallo,
eerder deze maand was ik op het Stempelevent in Nijkerk en op de Stempelmesse Sued in Korntal aanwezig met een demonstratie met Copis en dan vooral het airbrushen van achtergronden. Dit keer namen de Crazy Birds van Tim Holtz een prominente plek in. 

tekst Ryley, rand Dylusions, fragmenten Chocolate Baroque

Intussen zullen deze stempels overal wel weer te koop zijn. Deze maffe vogels vragen om een goed sprekende kleur, daarom komen ze gekleurd met Copcis ook goed over en kun je er vrolijke kaarten mee maken. Ik kreeg ook de opmerking, dat mensen blij werden van mijn kaarten, nou dat hoor je toch graag.
Ik heb diverse variaties gemaakt, heb de vogels op elkaar en naast elkaar gestempeld. 
Voor het maken van de achtergrond wil ik je verwijzen naar een fototutorial die ik twee jaar geleden maakt, die vind je hier.
Ik heb de masks van Dutch Doobadoo gebruikt, de randjes tekende ik zelf met een Multiliner 0,3 of 0,5.
Ik laat je nu diverse voorbeelden zien en zal er onder zetten welke andere stempels ik erbij gebruikte.
 Tekst: Visible Image, gras Magenta
 Tekst Sheena Douglas, bloemen IndigoBlu

 Tekst: Leuke Stempels, druppels Rhyn design
 Tekst Visible Image

Randen en blad Dylusions, 
Voor kleuren en airbrushen gebruikte ik
Appeltjes groen: YG01-03-25 of 17
Blauw: B00-02-04-06 of B32-34-38
Rood: R22-27-39
Roze: RV 00-02-04-09
Oranje: YR02-04-07-09
Aqua: BG10-13-18

p.s. voor het airbrushen zijn een of twee markers van een kleurgroep voldoende.
Groet Diny





3 opmerkingen:

Juanita zei

Hoi Diny, je kaarten zijn echt fantastisch! Die lekkere kleuren en het design die je de kaarten geeft!
De randjes die je zelf tekent zijn ook erg leuk.
Dankjewel nog een keer voor het mooie kaartje die je voor me gemaakt heb in Korntal. Je uitleg was ook super!
Ik wens je een prettige dag.
Liefs Juanita

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Meer dan geweldige kaarten met de Crazy Birds!
Groetjes, Alie :-)

Fairytale zei

These are so awesome, I just love them and could watch all day