NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 6 februari 2013

Van harte, voor een puber



Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden met een afbeelding van Kenny K. Heb hem gemaakt voor de verjaardag van een puber die dol is op haar gitaar en daar is het een super afbeelding voor. De kaart is verder weer afgewerkt met rol roosjes van "MFT",  een stans met muziek noten van "Memory Box" en takjes


De bont randen van haar laarzen heb ik met stippels gekleurd om het meer structuur te geven, verder is het roze van de laarzen met "Royal Coat" bewerkt om ze te laten glimmen. Het lichte stuk van de gitaar heb ik stickles gedaan voor een beetje bling bling. 


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Haar :110 - N9 - N7 - N5 - N3 - B60
Huid : E11 - E00 - E000
Roze : C6 - C4 - RV19 - RV17 - RV55 - RV63
Grijs / Zwart : C10 - C8 - C6 - C4
Licht grijs : C4 - C2 - C1 - C0 - C00
Achtergrond : W3 - W1 - W0 - W00

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


5 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wauw, wat een gave stoere kaart. Mooi gekleurd. Groetjes, Ankie

Diny Sprakel zei

Hoi Wenda, wat mooi gedaan, weer een Wenda Original groet Diny

K-Creatief zei

Amai, zeer mooi ingekleurd. Daar moet ik nog op oefenen, mooie kaart,

groetjes,

Karin

ffenneke zei

Geweldige kaart zeg. Super leuk voor een puber. Blijft toch lastig om voor die doelgroep kaarten te maken.

liefs Fenneke

Brenda zei

schitterende kaart! mooie kleuren, weet zeker dat ze blij is met deze kaart.
groetjes Brenda