NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 8 februari 2013

Druk vandaag op pauze en geniet

Even dacht ik dat het voorbij was met het inkleuren van de winterse stempels, maar het weer weet niet zo goed welke kant het op wil. De laatste dagen weer sneeuw en hagel, dus ik heb gewoon een heerlijke winterkaart gemaakt!
 Het dessinpapier is van Bo Bunny (Snowday). De postzegelsstempels en stans zijn van Whimsy Stamps (Raindrop Echo Design). De tekst "druk vandaag op pauze en geniet" is een stempel van Noor! Design. De vlaggetjes heb ik gemaakt met een stans van Whiff of Joy en met Bo Bunny stempeltjes.
Deze Saturated Canary stempel heet "Nikki". Ik heb haar ingekleurd met de volgende Copic kleurnummers:
huid: E13, 11, 00, 0000, R21, 29
ogen: B95, 93, 91
haar: E27, 25, 31, 50
rok, sjaal en wanten: B39, 37, 34, 32
jas, maillot en schaatsen: BG78, 75, 72, 70, C3
strik en beenwarmers: YR24, Y26, 21, 00
grond: C5, 3, 1
Wat voor een weer het vandaag ook wordt, ik wens jullie een fijne dag! Tot de volgende keer :-)

4 opmerkingen:

Astrid zei

Een schitterende kaart Ingrid, prachtige details, super mooie kleuren !

liefs Astrid

Heidie zei

wat een mooie kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt.

liefs Heidie

Caroline zei

Mooi winters kaartje Ingrid met, vind ik persoonlijk, toch een beetje leunen tegen het voorjaar met die vrolijke gele kleurtjes en roosjes! Groetjes, Caroline

Brenda zei

wauw! wat een super mooie kaart.
groetjes Brenda