NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 1 februari 2013

Create and Marcia


Waar blijft de tijd, het is alweer mijn beurt om een kaart voor jullie te plaatsen.
Voor mijn gevoel had ik nog wel even de tijd.
Maar nee, het is alweer 1 februari.
De 1e maand van het nieuwe jaar zit er weer op, dit zou 
de langste maand van het jaar moeten zijn. 
Nou dat gaat wat beloven want ook deze maand is voorbij gevlogen.

Laast vroeg ik aan me man, 
"hoe zou een dag eruit zien, dat je s 'morgens wakker
word en je niet iets te doen hebt" 
Waarop zijn reactie was, "nou ik hoop dat die niet aanbreekt, want jij zou gek 
worden" 
Dan blijven we maar vliegen door de dagen heen, tussen de flessen en knuffel tijden met de kleinste,
om gezellig met de oudste dochter kaarten te maken. 


Deze kaart is gemaakt met het papier van Basis Grey "Serenade"
stansen van Marianne Design, swirls van Prima, en bloemen en roosjes
onder het strikje zit een Zipper van Prima.
Toch zijn ze echt heel leuk om op een kaart te verwerken, 
je 1e indruk is gauw "groot en zwaar" 
maar verwerkt valt het allemaal wel mee.


Marcia van LaLaLand is gekleurd met Copic Markers en als afwerking
ben ik met glitter decorating chalk over haar heen gegaan achterhaar
heb ik blauwe chalk gebruikt om wolken en schaduwen te maken. 
Door het hoge glans gehalte van de docorating chalk heb ik de camera wat
donkerder ingesteld zodat je de glitters kunt zien. Al blijft het altijd lastig
om glitter en glans goed op een foto te krijgen. 


Ook bij deze kaart is de binnen kant van de kaart niet vergeten. 
De gebruikte Copic Markers zijn: 

Huid: E11 E21 E000 R20
Haar: E49 E25 E21
Trui: YG61 YG63 YG61
Broek: W7 W5 W3 W1

Ben weer erg benieuwd wat jullie van haar vinden. 


5 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En hele mooie kleuren
Groetjes Margreet

Maroeska zei

Beste Lydia,

Zou je mij kunnen vertellen waar je de glitter chalk vandaan hebt? Ik vind het effect erg mooi, maar heb het nog niet kunnen vinden.

Groeten!

jannie zei

hoi Lydia.
Wat een mooie kaart is dit weer met die glitter chalk,prachtig.
Groetjes Jannie.

Yvonne zei

Ik vind haar prachtig!
liefs Yvonne

Lydia Boode zei

Hoi Maroeska,

De glitterchalk heb ik gekocht bij HobbyVision
groetjes
Lydia