NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 15 februari 2013

Timeless Love

Hoi Allemaal, Vandaag toch nog een liefdes kaartje! Ik hoop dat iedereen een leuke valentijnsdag heeft gehad? Dit kaartje heb ik gemaakt om te geven aan mijn man voor valentijnsdag!

Het papier wat ik heb gebruikt is van melissa frances en deze heb ik bewerkt met glaze van tattered angels. De stanzen die ik heb gebruikt zijn van tim holtz, wordplay en clock.
De gebruikte bloemen komen bij wild orchid crafts vandaan!

Het glimmende wat je ziet rondom het afdrukje is wederom glaze van tattered angels, dit geeft zo'n leuk effect.

De gebruikte copic kleuren zijn:
Haar: E47, E44, E43, E41
pakje: R89, R85, R83, R81
schoenen: N10, N7, N5
Huid en wangen: E13, E11, E00, R22, 0
Bloemen: G99, G94, R59, R46, R35


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren vandaag!

Fijne Vrijdag en alvast een fijn weekend!

Liefs Ashley

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En wat een prachtige kleuren
Groetjes Margreet

Marian zei

Wat een mooie creatie bloemen stempel prachtig gekleurd
Groetjes

jokes-hobbyhof zei

Wat een schitternd kaartje, letterlijk en figuurlijk, heel mooi.

groetjes Joke

Yvonne zei

Prachtig!!
liefs Yvonne