NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 22 februari 2013

Trouwkaartje


 
 
Goede morgen

Ik heb vandaag een trouwkaartje om aan jullie telaten zien.
Ik heb weer eens een easel kaartje gemaakt,dat is alweer zolang geleden hihi.
Ik heb hiervoor een digi van Tiddly Inks gebruikt.
Voor het haar van het meisje heb ik de volgende kleuren gebruikt E18-37 Y21 YR24 
Voor het haar van het jongetje E29-33-35-37
Huid E11-21-00-000-02 Sproetjes E37-08
Roosjes/gilet/strik R89-29-24
Hartjes RV 13-14-21
Jurkje/schoenen/broek/T-shirt W1-3-4
Schoenen jongetje W4-5-7
Blaadjes YG03-95-99
De kleurtjes om de digi zijn B60-63

Ik heb nog wat Stickles aan gebracht op het jurkje en haar schoentjes.
Hoop dat jullie hem leuk vinden en bedankt weer voor het langskomen!

XXX Heidy

11 opmerkingen:

Lia zei

Geweldig leuke kaartje, mooi ingekleurd,
groetjes Lia

Mojca zei

Oh what an adorable image and beautiful colouring. hugs! Mojca

Heidie zei

wat een mooie trouwkaart. Wat mooi gekleurd.

liefs Heidie

Marian zei

Wat een geweldige kaart mooie digi en prachtige kleuren gebruikt
Groetjes Marian

Blankina zei

Wat een schattig koppeltje..en zo mooi gekleurd!

Lieve groetjes
Blankina

corryskaart zei

hoi heidy
nou dit stelletje ziet er geweldig leuk en mooi uit!!en erg gaaf voor een trouwkaart!
groetjes van corry

Yvonne zei

Super mooi! Ook de haren zijn prachtig, vind ik zelf zo moeilijk in zo'n leeg vlak zonder lijnen!
liefs Yvonne

Yvonne zei

Super mooi! Ook de haren zijn prachtig, vind ik zelf zo moeilijk in zo'n leeg vlak zonder lijnen!
liefs Yvonne

Yvonne zei

Super mooi! Ook de haren zijn prachtig, vind ik zelf zo moeilijk in zo'n leeg vlak zonder lijnen!
liefs Yvonne

Unknown zei

Beautiful card :)

Sinikka zei

Erg mooi gedaan en super met de kleuren van de gezichten.
Gr. Sinikka