NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 27 februari 2013

Birthday wishes

Verjaardagskaartjes hebben we allemaal wel nodig om te versturen. Geeft toch een extra feestelijk gevoel om post te krijgen op je verjaardag. Mmm, ik krijg zin in een marsepeinen taartje als ik naar de foto kijk ;-)
Voor deze kaart heb ik papier van Bo Bunny gebruikt en een stempel van Magnolia. De brad met het vogeltje is van Tilda en de doily op de achtergrond heb ik gemaakt met een Cheery Lynn stans.
 Ik heb Tilda ingekleurd met de volgende copickleuren:
huid: E13, 11, 00, 000, 0000, R21, 20
haar en schoenen: E29, 25, 23, 21
jurk: BG18, 15, 23, 11, 10
taart: R59, 27, 24, 22, 21, 20, Y15, YR20
sokken en taartkleedje: W3, 1, 00
achtergrond: W5, 3, 1, 00, B41, 000, 0000
De tekststempel op de tag is van Lili of the Valley.
Ik wens jullie een fijne dag, maak er iets moois van!

6 opmerkingen:

Blankina zei

Prachtig gewoon!!
De manier van inkleuren de hele lay out en teksten!

Groetjes
Blankina

Sonia zei

Just wonderful card my dear^_^
Lovely colors and gorgeous image^_^
Big hug,
SOnia

Mojca zei

Oh waw such gorgeous one! I love the pretty colouring. hugs! Mojca

Time to be creativ zei

what a wunderful Card. Hugs, Anja

Yvonne zei

Heel mooi!!
liefs Yvonne

Heidie zei

wat een mooie kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt.

liefs Heidie