NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 25 februari 2013

It's your birthday



Hallo Copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden met een digi van Kenny K. Het is echte een mannen kaart geworden, ze vallen ook wel in de smaak bij de mannen geloof ik want voor de kaart klaar is heeft er iemand hem alweer nodig voor een verjaardag.


De klok en de bloem blaadjes op de achtergrond heb ik eerst weer door de "Melting pot"gehaald dat geeft toch een heel mooi effect vind ik persoonlijk het spreekt wat meer. De laarzen zijn eerst gekleurd en daarna met stickles en glossy behandeld van daar dat bling bling op de afbeelding.  


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : E11 - E00 - E000 - E0000
Haar : E37 - E15 -YR24 - Y26 - Y15 -Y13 - Y11
Laarzen : E29 - E27 - E25 - E23 - E21
Geel : YR24 -YR24 - YR21 - YR20

Hoop dat ik jullie weer heb weten te inspireren met deze kaart en bij vragen horen wij het graag.

Liefs Wenda

12 opmerkingen:

Cordine zei

Schitterend!
Groetjes
Cordine

Sinikka zei

WAUW, dat is een hele gave kaart. De afbeelding is geweldig en wat mooi met de glitter laarsen. De klok is giga mooi. Als ik die had gemaakt ging die nergens naar toe en liet ik hem echt in mijn kamertje staan.
Groetjes Sinikka

Lia zei

Wat een gaaf gewaagd kaartje, super,
groetjes Lia

Frouwkje zei

Wat supermooi weer Wenda!! Super gekleurd, prachtige laarzen! en de klok is ook zo onwijs leuk gedaan!
Liefs, Frouwkje

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart.

groetjes karin

rian zei

wauw wenda
wat een geweldige kaart weer.
groetjes rian

Maryann Laursen zei

Absolut gorgeous card for a man, and I´m sure any man would just love to recieve this one, no doubt of that ha ha ha. It is so awesome and well made. I love it.

Sonia zei

Terrific card my dear^_^
Gorgeous image^_^
Big hug,
Sonia

Mojca zei

Waw what an amazing card! totally gorgeous! hugs! Mojca

Unknown zei

wenda
echt een mooie mannenkaart
echt gaaf
veel liefs van marcelline

Marian zei

Dat vinden de mannen wel leuk hahaha De klok vind ik ook super hoorPrachtig ingekleurd
Groetjes

Yvonne zei

Prachtig gekleurd zoals altijd!!
De klok vind ik wel heel mooi zo.
liefs Yvonne