NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 24 februari 2013

Candy 18 februari

Hallo, 
jullie hebben nog een Candy van mij tegoed. Onder het bericht van 18 februari gaf ik aan dat ik twee stempels verloten zou.. Dat heb ik gedaan:

Here are your random numbers:
4 6 
Timestamp: 2013-02-24 13:11:27 UTC
dit zijn: Heidi en Nathalie

Iedereen bedankt en dames sturen jullie je gegevens aan: dsprakel@gmail.com
groet Diny

3 opmerkingen:

Jayvalikka zei

congratulations :D

Yvonne zei

Gefeliciteerd!!!
liefs Yvonne

Heidie zei

wat leuk dat ik gewonnen heb. Ik heb mijn adres naar je gemailt.

liefs Heidie