NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 18 februari 2013

So Adorable


Hallo, 
dit lieve meisjeskopje is een digi van Sugar Nellie uit de serie Vintage So Adorable.


Deze hoofdjes zijn echt erg geschikt als je nog niet zo bedreven bent ik het kleuren met Copic Markers, de schaduw staat al in het plaatje. Je weet dus precies waar je de donkerste kleur moet aanbrengen, handig toch?
Ik heb voor het kleuren de volgende kleuren gebruikt:
Huid E000-00-21-11-13
Ogen B91-93-95
Haren E50-21-25-29
jurk R00-02-05

Het designpapier is van Webster Page, maar is al een oudje.


De binnenkant ziet er zo uit, hier heb ik me uitgeleefd met malletjes en mooie teksten, o.a van Magnolia en een van Noor-design. De ornament-mallen zijn van hetzelfde merk. De doilies zijn van Magnolia en als dan toch alles opnoem, deze bloem is van MFT.




Dit modelkaart heb ik enkele weken geleden op mijn eigen blog had staan, met een printbaar model in centimeters.
De tutorial vind je het op het blog van Norma.


Hier nog een detail van de voorkant, je ziet er zitten opgerolde roosjes op, deze zijn gemaakt met MD malletjes, de tak komt uit een MB mal.

p.s. het is vandaag een bijzondere dag, mijn lieve dochter is jarig, daarom verloot als presentje  onder de mensen die een berichtje achter laten twee mooie stempels van Studio Light.
Groet Diny

8 opmerkingen:

Anja zei

Het is een plaatje!!!!
Ik heb ook het patroontje opgehaald en een hele fijne dag toegewenst
met de verjaardag van je dochter
Groetjes Anja

Maroeska zei

Mooie kaart, best een ingewikkeld patroon zeg, maar komt mooi uit. Gefeliciteerd met je dochter!
Groeten,
Maroeska

Unknown zei

diny
van harte gefeliciteerd met jou jarige dochter
het is een droomkaart geworden ,bijzonder mooi afgewerkt
veel liefs van marcelline

Heidie zei

gefeliciteerd met je dochter.
En wat een mooie kaart. Vind dat model ook zo mooi. Heb er zelf ook al een gemaakt.

liefs Heidie

Ditta zei

Gefeliciteerd met je dochter!!Wat een prachtige kaart en zulke mooie kleuren heb je gebruikt! Gaaf model, ga die een snel proberen...
Liefs Ditta

Natalie Laurijssen zei

Gefeliciteerd met je jarige dochter! Dit kaartje is echt prachtig.
Groetjes
Natalie

Marian zei

Gefeliciteerd meet je dochter en wat is je kaart weer super nr het kleurverandering toppie
Lieve groetjes van Marian

Marian zei

hihih lees net me bericht terug Ja me ipad zet soms iets anders neer alsdat ik wil moet dus opletten.
Ik zal bedoeld hebben handig de kleur nummers erbij
Groetjes Marian