NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 10 februari 2012

Wishing you a magical day..




Hallo blogvolgers,
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb gekozen voor een afbeelding van Mo Manning, en heb deze ingekleurd met uiteraard de Copic Markers, welke kleuren ik gebruikt heb zie je hieronder.  Als ik naar de afbeelding kijk denk ik al weer vooruit naar warme dagen, en de zomer, want wat is het koud he? Brrrr!



Het gebruikte papier is van Wild Rose Studio, Floral. Ik heb deze keer met lekker veel bloemen gewerkt, een mooie swirl met blaadjes uitgestanst met een stans van Cheery Lynn, de afbeelding is uitgestanst met een nestabillitie van Spellbinders. Ik heb voor het hoekje een hoekpons van Martha Stewart gebruikt, en natuurlijk zoals jullie gewend zijn van mij, ook een aantal glittersteentjes geplakt. Ik heb deze steentjes die blanco van kleur waren gekleurd met de Copics, zo kun je dus elke gewenste kleur maken.

Gebruikte kleuren:
Gezicht/huid: E11, E01, E000, R20
Haren: niet op foto, E09, E08
Kikker: G99, G94, G82
Elfje: BV11, BV02, BV01, BV00, BV000
Ik vind de afbeelding erg leuk, hier heb ik hem gebruikt voor een verjaardagskaart, maar natuurlijk is deze ook te gebruiken om iemand een opkikkertje te wensen. De vleugels van het elfje heb ik bewerkt met een Spica pen, zodat er wat glittereffect ontstaat. Niet te veel, want daar hou ik niet zo van, maar net genoeg om het te zien.

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden, bedankt voor het kijken en de leuke reacties die ik altijd mag ontvangen van jullie.

Creatieve groetjes Brenda






19 opmerkingen:

Unknown zei

This is fabulous! I love it :O) Hugs! Leah Ann

Kreativmonster zei

Very, very sweet, Brenda! I love the colour-combination!
Big Hugs
Barbara

Bea zei

nou hier word je vrolijk wakker van, hij is schitterend!!!

Lydia Boode zei

Mooie kaart geworden en mooi ingekleurd.
groetjes

Margreet zei

Wat een prachtige kleuren dat lila en groen.
Super mooi kaartje
Groetjes Margreet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk kaartje, prachtige kleuren!
Groetjes van Jacqueline

marijke zei

geweldig zeg wat os dot toch gaaf ingekleurd hele leuke kaart zo en ik moet toch eens bij mo gaan kijken weer

Els Wouters zei

Leuke grappige kaart. Mooi ingekleurd.

Tinie zei

Heel erg mooi, het is een prachtig geheel!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

brenda
inderdaad een opkikkertje voor de kou
het is een heel mooie kaart en de kleuren doet je aan de warme dagen denken
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

corryskaart zei

hoi brenda
een supermooie kaart en erg mooi gekleurd,dus echt een feestje om naar te kijken!
groetjes van corry

Gea zei

wat een vrolijke kaart! Mooie kleuren heb je gebruikt
Groetjes Gea

Hetty zei

Wauuuw wat een mooi kaartje

gr hetty

Yvonne zei

Geweldig wat is dit een schitterend kleurwerk!!
liefs Yvonne

Hetty zei

Geweldige kaart en heel mooi gekleurd!

Heidie zei

wat een schitterende kaart.

liefs Heidie

Sinikka zei

Wat een gave afbeelding en zuper gekleurd. Moiie kleurcombinatie.
Gr. Sinikka

Helga zei

Leuke kleurencombo !

Helga

Cathy zei

Inderdaad, een superleuke afbeelding, prachtig ingekleurd!!! En de kleurencombinatie vind ik ook zeer mooi!!!