NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 22 februari 2012

Circus tag


Hallo copic fans,

Hier weer een projectje van mij het is een tag geworden, je ziet ze overal en ik vind ze zo leuk maar nog niet eerder zelf een gemaakt. Had nog wat papier liggen van Graphic 45 uit de serie "le cirque"en dat als uitgangs punt genomen, na even zoeken kwam ik bij Paper Shelter deze digi tegen die er geweldig bij past.


Heb gewerkt met frisse heldere kleuren want dat hoort toch bij het circus niet waar? Om de tag af te maken een paar plaatjes er opgeplakt, bijpassend lint en klaar was hij, een tag is toch echt kleiner dan een kaart dat is even wennen maar ja ben toch zeer tevreden over mijn eerste tag. 


Huid - E11, E00, E000, E0000
Geel - W5, W3, Y26, YR23, Y15, Y13
Blauw - C5, BG09, BG05, BG01, B00
Rood - W5, E07, R24, R14, R12
Haar - E59, E35, E33, E31, E50

Hoop dat ik jullie wederom een beetje heb kunnen inspireren met deze tag.

Lieve groetjes Wenda

31 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ik vind hem supergaaf geworden. Lekker vrolijk ook zo met al die felle kleurtjes. Van mij mag je er meer zo maken hoor. Groetjes, Ankie

Unknown zei

hallo,
ik vind super frisse kleuren en opbouw van jou kaart is ook heel mooi gedaan
veel liefs van marcelline

Anoniem zei

love the colourful details of the tag - lovely!

Lydia Boode zei

Je tag is wederom prachtig geworden. Prachtige kleurencombi.
Hugs
Lydia

anja zei

helemaal toppie
super hoor
lieve gr anja

Margreet zei

Super en wat een schitterende kleuren
Groetjes Margreet

Kreativmonster zei

What a great job! I recognize your work, when I see it...
Big Hugs
Barbara

celia zei

Ooooooh wat een geweldig mooie tag! De kleuren passen perfect bij dit afdrukje en het papier! Je inkleurwerk is niet te beschrijven....zo fantastisch mooi!
Veel liefs,Celia.

Astrid zei

Echt een schitterende tag Wenda, prachtige kleuren combi !!!

groetjes Astrid

Yvonne zei

Wauw, wat is dit verschrikkelijk mooi!!! Wat een geweldig kleurwerk en dan dat haar zo mooi!!!
liefs Yvonne

Hetty zei

Wauw wat een gave tag! De kleuren zijn prachtig en dat haar! Echt heel knap hoe jij kleurt!

Helga zei

Dag Wenda,
Echt geweldig gekleurd, Wenda. Denk je dat eens een tutorial zou kunnen maken van hoe jij haren inkleurt? Want dat vind ik werkelijk prachtig.
Dank je wel,

Helga

Marian zei

Prachtige Tag en wat een mooie kleuren
Groetjes

Cathy zei

Wauw, prachtig!!!

Gea zei

hubbadubbah!!
Superdepupermooi!
Groetjes Gea

LivetenligtMaldis zei

oh, my god!!! This is one of my favorites ever!!

Tinie zei

En hier valt dan je mond spontaan van open.....wauwww wat onwijs mooi!!!

Groetjes Tinie

Frouwkje zei

Hoi Wenda,
Ik vond jouw kleurwerk al zo onwijs mooi. Maar hier heb ik geen woorden voor.............
Wat een prachtige tag en mooie kleuren gebruikt!
Liefs, Frouwkje

corryskaart zei

hoi wenda
wat ben je toch een kanjer met het inkleuren, zo mooi en vrolijk!!
groetjes van corry

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

Sinikka zei

WOW wat een onwijs gave stempel. De tag ziet er super mooi uit.
Gr. Sinikka

Sandra zei

wat een superleuke tag,wenda
gr sandra

Brenda zei

Hoi Wenda,
Mijn mond kan niet verder open vallen! Geweldig mooi! Groetjes Brenda

Diny Sprakel zei

Hallo Wenda, je merkt het zeker wel aan de reacties, ook dit is weer een super werkstuk. Geweldig weer je keuze in kleuren , bedankt Diny

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Wenda.

erg mooi hoor!!!

Groetjes,

Mary

Fiona zei

wow...amazing colouring!!

Fi
x

Marianne Schut zei

Hai Wenda, wat een pracht tag heb je gemaakt, echt super dit papier en wat heb je het afdrukje er leuk bij weten te combineren. Je kleurwerk ziet er echt weer oogverblindend uit...om jaloers op te worden, wat een kleurtalent! Liefs Marianne

kreative basteltante zei

WOOW, great coloration!!!!!
Hugs Manuela

Monique - Mienokje zei

Ik ben er stil van .... en dan moet je van hele goede huize komen!

Brenda zei

Hoi Wenda. Mijn mond kan niet verder o pen vallen . Geweldig mooi! Groetjes Brenda

Erna zei

Geweldig Wenda de afbeelding springt er helemaal uit zo.

Groetjes Erna