NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 27 februari 2012

Distress-techniek

Ook vandaag mag ik jullie nog iets vanuit
mijn hand komen laten zien.
Ik heb een Tag gemaakt met het
heerlijke papier van Maja Design.
Een apart kleur lila waar ik zelf
de vraag over kreeg met welke nummers je die
het beste kunt kleuren.

 Ik heb eerst licht met de N-3 en N-1 gekleurd en daar
de V01 en V000 overheen gezet.
Dan haal je net het felle van de kleur weg
en kom je erg dichtbij.
 Verder een hart bewerkt met Crackle Paint en wat 
roosjes, veren en een zestientje gebruikt.
Een zestientje is gewoon een stukje gaasverband...
Zo leuk als decoratie op je kaart of dergelijke, en meestal
heb je zoiets wel in je verbandtrommel zitten...

Fijne dag allemaal en bedankt voor het kijken!

Liefs angelique

13 opmerkingen:

Jolara zei

wat gaaf ! Liefs joyce

Saskia van den Berk zei

Zoals altijd........dit is weer Super mooi gemaakt!!!!
Knuff Sas

Isabelle zei

mooi gedaan!

corryskaart zei

nou dit is weer gewoon een snoeppie geworden!
groetjes van corry

Marian zei

Het is weer een schitterend geheel
Groetjes

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Wat een schatje is het zeg.
groetjes Alexandra

Tinie zei

Goed uitgelegd Angelique en wat laat je weer een super mooi geheel zien!!

Groetjes Tinie

Margreet zei

Wat prachtig
Groetjes Margreet

Yvonne zei

Supers mooi!!!
liefs Yvonne

KarinsArtScrap zei

wat een schattig kaartje.

groetjes karin

Marianne Schut zei

Nou jij bent lekker bezig hoor, je bent er maar druk mee. Wat een pracht kaart laat je weer zien, dit papier is inderdaad super mooi. Leuk te lezen hoe jij tot deze kleuren bent gekomen, bedankt voor het delen. Liefs Marianne

marion zei

ohh wat mooi !! dank je wel voor die tip van de N serie ! Prachtig bewerkt je hartje. Mooie veren en embellies, supermooi weer. Liefs, Marion

Cathy zei

Ik vind het prachtig! Mooie kleuren!