NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 17 februari 2012

Just for You


Deze geweldige Digi van Sylvia Zet van Wee stamps is speciaal gemaakt
voor de club van Tiets.
In maart zal hij verschijnen in de shop van Wee stamps.
Als grote fan van deze stempels 
(stempels uit deze lijn heb ik ook gebruikt voor de achtergrond van het Copic Europa blog
heb ik hem direct aangevraagd bij Astrid.
Binnen een dag vond ik deze geweldige Amy in de mail box.

Natuurlijk is Amy gekleurd met de Copic Markers. Wenda heeft tijdens de Certificerings dag 
laten zien hoe zij haar kleuren kiest, puur op gevoel, de kleuren
voor deze afbeelding heb ik dan ook gekozen op mijn gevoel.
Al komt de kleuren combi voor het haar wel van Wenda,
deze combi vind ik zo mooi.

Voor het haar heb ik de kleuren
E08 E59 YR14 E19 gebruikt
Huid: Y32 E51 YR30 YR61
trui: YR21YR23 YR24 
Broek: BG11 BG18 BG32 BG23
Bloemen: R05 YR23
Ballon/mand: R01 R02 R05 R08
Blad: YG17
Laarzen: W0 W3 W4 W5 W6 W9
Zoals altijd heb ik ook de binnenkant van de kaart weer beplakt
met het papier uit het paperblock van My Minds Eye  "Blink of an Eye"
Het hart is gestansd met de Cheery Lynn mal.
De strook met hartjes is gemaakt met de Martha Steward Pons.
tussen de bloemen en roosjes zijn stamens geplakt die met de airbrush
op kleur gespoten zijn. 
De tekst is gemaakt in Silhouette Studio.


Deze markers zijn gebruikt.

13 opmerkingen:

Hetty zei

Super mooi!! Die haren zijn mooi! Ik vind de overgang in de ballon ook erg mooi, dat blijft soms moeilijk vind ik. Wat een lieve stempel is dit!

Jolanda zei

oooo Ik vind het super, prachtig gedaan, en de haren zo mooi!! toppier hoor Lydia

Frouwkje zei

Super gekleurd Lydia!! Ik vind de ballon ook zo mooi gedaan!
Liefs, Frouwkje

Els Wouters zei

Zeer mooie kaart. Knap werk.

marijke zei

schitterende kaart en zulk mooi ingekleurd haar ook

Unknown zei

Een prachtige kaart en heel mooi ingekleurd!!

Groetjes, Priskilla

Thea zei

Schitterend Lydia en ik vind het altijd zo fijn dat jullie de kleurnummers vermelden, daar leer ik weer van. De ballon viel mij ook op hoe je dat hebt gekleurd. Prachtig geheel.

Groetjes Thea

Tinie zei

Wat heb je het weer onwijs gaaf ingekleurd!!! Bedankt voor de BG nrs, daar zit ik nog wel eens mee te kl...
het geheel is weer prachtig mooi!!!

Groetjes Tinie

Gea zei

Prachtige kaart, en je kleurwerk is ook weer geweldig!
Het haar en de ballon zijn inderdaad toppie!
Groetjes Gea

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje

gr hetty

Wenda zei

Super kaart weer Lydia.

Liefs Wenda

Tiets zei

een geweldig gaaf kaartje zeg en natuurlijk schitterend gekleurd!
groetjes Tiets

GerJanne zei

Hoi Lydia,

wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik heb de stempel pas bij iemand anders gezien. Echt schattig!!

GerJanne