NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 29 februari 2012

Be silly and have fun!



Hoi Allemaal,
Op het moment dat ik deze easelkaart maak is in het Brabantse land het carnaval nog volop aan de gang. Ik heb daarom gekozen voor een afbeelding van een verkleed iemand en die vooral erg vrolijk is en zo mee kan doen met de polonaise! Vooral de hoge hoed vind ik erg leuk. De costuums die ik dit weekend voorbij heb zien komen tijdens de optocht waren ook heel origineel, ik verbaas me er altijd weer over hoe anders mensen kunnen zijn tijdens dit grootse feest.



De afbeelding is van Rick ST Dennis en heet Large Garden Sprite. Erg mooie afbeeldingen die erom vragen om gekleurd te worden! In een eerder bericht heeft Wenda ook een afbeelding van hem ingekleurd. Ik moet wel zeggen dat deze afbeelding mijn record van, langste tijd bezig zijn met een afbeelding kleuren, heeft verbroken! Ze zijn zo gedetailleerd dat het ook wat tijd kost om ze goed te kleuren.

Het achtergrond papier is van Basicgrey Max en Whiskers. Ik heb deze afbeelding gekleurd op het perfect colouring paper. Normaliter werk ik altijd met DCP, het is een groot verschil, dit Perfect Colouring papier mengt toch een stuk beter. De achtergrond achter de afbeelding heb ik gemaakt met een stans van Spellbinders, de tekststempel stans is van X-Cut. Ik heb er lekker veel bloemetjes opgedaan, en wat swirls.



De gebruikte kleuren zijn:
Huid: E11, E01, E000
Jurk:BG78, BG75, BG72
Schoenen:E59, E57, E55
Haar:E59, E57, E47, E49
Bloemen en trui:YR 23, YR15, Y17
Blouse: E09, E08, E07
Blaadjes: G99, YG03
Schaduw: N2, N1, N0


Hopelijk vinden jullie deze kaart mooi en heb ik jullie weer iets kunnen laten zien van hoe ik mijn kaarten maak.
Ik heb hem met veel plezier voor jullie gemaakt.

Groetjes Brenda

15 opmerkingen:

Sinikka zei

Ik vindt de kaart erg mooi. En wat een leuke afbeelding, super in kleur gebracht.
Gr. Sinikka

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje en prachtige kleuren en geweldig mooi ingekleurd ook. Wilde dat ik al zo kon kleuren. Groetjes, Ankie

Monique - Mienokje zei

Je bent er een tijd mee bezig geweest, maar dat is het wel waard! Wat is hij moooooooiiiiiiiiii ... Groetjes, Mienokje

marijke zei

jeetje wat een werk deze kaart en het resultaat mag er zijn hoor , echt heel erg mooi

Bea zei

Zoww je kaart is schitterend, TOP!!! groetjesss Bea

Frouwkje zei

Hoi Brenda,
Super leuke kleuren gebruikt en prachtig gekleurd!! Kan me voorstellen dat je daar wel even mee bezig bent geweest.
Liefs, Frouwkje

Gea zei

je kaart is prachtig en je kleurwerk is fantastisch!
Groetjes Gea

corryskaart zei

hoi brenda
wat een geweldig kleurige kaart en de perfect passende kleuren tussen afbeelding en papier!
groetjes van corry

Tinie zei

Wat is die weer onwijs gaaf!!

Groetjes Tinie

Cathy zei

Gewoonweg WAUW!!!!

Wenda zei

Het is weer een prachtig kaartje geworden Brenda.

Liefs Wenda

Marianne Schut zei

Hai Brenda, ook al is dit niet helemaal "mijn soort" stempel, je hebt er een pracht kaart van gemaakt! En wat een kleurwerk...echt geweldig! Ben er jaloers op! Groetjes Marianne

Marian zei

Wat super gekleurd prachtig
Groetjes

nettie53 zei

Hele mooie kaart.
Je hebt het stempeltje prachtig gekleurd!
Groetjes,
Nettie

Jolanda zei

Wow heel erg mooi ingekleurd zeg...schitterend!!
Ik vind die plaatjes van Rick St. Dennis toch erg leuk en zooo apart.
Vibnd hem helemaal TOP!!!
Groetjes van Jolanda