NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 24 februari 2012

Mag ik even voorstellen........................

Hallo weer trouwe blogvolgers,
Daar ben ik weer eens na wat gestoei met de pc, waardoor ik mijn vorige kaart niet kon plaatsen, helaas.
Maar, mag ik je voorstellen aan: Amy?
Dit is een digi van Sylvia Zet en deze heb ik bij Kaarten maken met Tiets vandaan en daar deze kaart van gemaakt.
Ik zeg er wel bij dat dit niet mijn meest uitblinkende kaart geworden is omdat ik me door alles met dat pc gedoe niet helemaal goed in mijn vel voelde maar heb wel mijn best gedaan hoor.
Het is zo een lieve digi, die kleur je met plezier in, wat ik ook heb gedaan met de nummers:
Huid: 50-E51-E21
Haren: E49-E47-E43
Jasje,broek, kousen en schoenen: E43-E42-E41
Ballon: R29-R27-R24
Trui en kleine ronde bloemen + accentjes van broek, schoenen en kousen: R21-R20-R00
Geel bloemetje:Y28-Y26-Y23
Blaadjes en groen van pot: YG63-YG61-YG21

Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb is van Pion Design, Kraft en gewoon cardstock (voor de bloemen)
Bloemen zijn handgemaakt en alle randen die je ziet zijn gedistresst met inkt - Vintage Photo van Ranger.
De "pareltjes" zijn van Hotfix en de corners komen van ebay.

Alle tags (4) die je ziet aan en in de kaart kunnen gebruikt worden voor een sentiment of naam en daaraan zitten strikjes van seam binding ribbon met flos.
De banner op de onderkaart heb ik uitgeknipt uit het Pion papier.
Het "bontrandje" langs het jasje van Amy is gemaakt van sparkle fluffy, dit zijn poeder vezeltjes die je op een gelijmd gedeelte plakt en verder hoef je hier niets aan te doen, ook geen heattool gebruiken.
Verder heb ik nog verbandgaas en parelsnoer gebruikt.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden en hier ook wat inspiratie uit kunnen halen.

Creatief liefs,

Mary

12 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Mary, nou ik vind je kaartje helemaal super hoor! Wat leuk met die verborgen tags, super origineel. Je kleurwerk ziet er uiteraard weer helemaal geweldig uit! Liefs Marianne

marijke zei

nou ik probeer het morgen weer een keer ik zie allemaal uitroep tekens op de plaats van de foto's

Saskia van den Berk zei

Zo dit zit er weer super uit!!! Heel erg moooi gemaakt!!!
grt. Sas

Bea zei

nou hij is schitterend, niet zo neerbuigend zeggen dat het niet de meest uitblinkende is hij zal maar op je deurmatje vallen , hij is super mooi!!!

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En leuk met al die tags.
Groetjes Margreet

corryskaart zei

hallo mary
vind je kaart gewoonweg supermooi!
leuk met al die details en vele labeltjes,een heerlijke kaart om naar te kijken
groetjes van corry

Gea zei

Mooie kaart, en je kleurwerk is super! De ballon knalt van de kaart.
Groetjes Gea

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Chantal zei

Wat een geweldig plaatje. MOet erbij zeggen dat ik je kaart erg mooi geworden vind
Groetjes Chantal

Hetty zei

Wauw wat mooi! Ook heel mooi gekleurd!

Brenda zei

Hoi Mary,
fijn dat je weer kunt posten op dit blog. Je kaartje is heel erg mooi.
Groetjes Brenda

Cathy zei

Een pareltje!!!! Supermooi!!!!