NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 12 februari 2012

Houten hart airbrushen met Copics


Het is bijna 14 februari en dat is jawel valentijnsdag. Ik kwam dan ook dit hart tegen en dacht bij mijzelf, dat is vast leuk om jullie is te laten zien dat je niet alleen kan kleuren op papier met Copics, maar ook met de airbrush op hout kan spuiten. En zo onstond dit prachtige hart. In het filmpje hieronder kun je zien hoe ik het gedaan heb. Ik wens jullie een fijne valentijsdag en veel plezier met kijken van het filmpje.




X

Erna

14 opmerkingen:

Jolanda zei

Wow wat een schitterend project is dit. En altijd leuk een filmpje erbij. Vind hem erg mooi geworden en zeker de moeite waard om het eens uit te proberen. TOPPIE!!
Groetjes van Jolanda

Unknown zei

het is een prachtige creatie
en geweldige tip
hartelijk dank
je breng mij op een geweldige idee

veel liefs van marcelline

Margreet zei

Wat een prachtige creatie.
Bedankt voor de uitleg
Groetjes Margreet

Thea zei

Ik heb geen airbrush (eerst m'n copics nog aanvullen) maar dit is heel mooi om te zien! Wat een "simpel" stukje kant kan doen. Dankjewel voor het leuke filmpje.

Groetjes Thea

Tinie zei

wowww wat is dit gaaf!!! Super mooi zeg en wat een super resultaat!!!

Groetjes Tinie

Gea zei

prachtig hart!!
groetjes gea

Frouwkje zei

Hoi Erna,
Ik heb (nog) geen air brush, maar wat is dit superleuk. Wat een ontzettend leuk idee om kant te gebruiken. Mocht ik ooit een air brush aanschaffen dan weet ik wel zeker dat ik zoiets ga uitproberen.
Echt prachtig!!
Liefs, Frouwkje

leonenkarin.blogspot.com zei

Wat een ontzettend leuk idee zeg! Ik ken het hele airbrushen niet in combi met de coppics! LEUK LEUK LEUK!!!

Groetjes, Karin

Marianne Schut zei

Hai Erna, wat een pracht hart heb jij er van gemaakt zeg! Super leuk om deze techniek te zien. Groetjes Marianne

Mariska zei

Zo'n airbrush systeem begint wel erg aantrekkelijk te worden hoor zo... eerst maar eens al mijn markers bij elkaar sparen en dan gaan we daar toch maar over nadenken. Mooi Erna!

Wenda zei

Het is een schitterend hart geworden Erna, ben er net mee aan de gang gegaan op een kaart.

Liefs Wenda

Yvonne zei

Schitterend ik heb een airbrush maar niet zoveel ideeën erbij nog maar deze is geweldig!

marijke zei

ziet er prachtig uit helaas heb ik geen airbrush

Lydia Boode zei

Gaaf geworden zeg je hart, ben benieuwd wie deze heeft gekregen.
Helaas was ik het niet :)
Hugs