NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 1 februari 2012

Party Pirates !!!!



Als je kindjes jarig zijn is het altijd leuk om zelf de uitnodigingen te maken. En dat is wat ik dus ook ga doen. Dit is het resultaat geworden, een stoere piratenkaart, want tja als stoere bijna 5 jarige wil je geen kinderachtig kaartje meer hebben. Omdat ik er een aantal moet maken heb ik hem vrij simpel gehouden.


Omdat ik het jasje vrij donker gekleurd heb ben ik met grijs bezig geweest om de schaduw er goed in te krijgen. De meeste mensen vinden grijs altijd "zonde"om te kopen omdat het geen kleurtje is zoals groen of blauw. Maar ik ben het daar dus niet mee eens. Ik vindt het juist hele belangrijke kleuren. Ik gebruik het bijvoorbeeld erg vaak in donkere kleuren, zoals hier in donkerrood. Je kunt er dan nog net iets diepere schaduw mee maken en toch blijft het rood om te zien.


Hieronder zie je de kleuren die ik gebruikt heb.

Gezicht: E21, E00, E13, YR02
Broek: BG93, BG95, en BG99
T-Shirt: E41, E42, C3, C5 en C7
Brief: B000, C1 en E41
Jas: R43, R46, R59, C5 en C7

Bedankt voor de leuke reacties maar weer.

X

Erna

26 opmerkingen:

henny18 zei

Schitterend is die,en geweldig mooie kleuren heb je gebruikt,daar kun je mee voor de dag komen met zo'n uitnodiging.

Groetjes Henny

Brenda zei

Hoi Erna.
Wat een mooie kaart en wat een leuke afbeelding. Heel mooi. Ik snap wat je bedoelt met dat grijs. Het geeft met wat donkere tinten en toch zie je de rode kleur goed.
Groetjes Brenda

Margreet zei

Wat een mooie uitnodiging
Leuk met die rode jas.
Groetjes Margreet

Helen zei

wat een leuke uitnodiging is dit.

Diny Sprakel zei

Hoi Erna. Wat stoer en perfect. Gekleurd. Zie je morgen

Tinie zei

Ach, wat een ontzettende mooie, maar vooral stoere jongenskaart, super mooie kleuren heb je gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Frouwkje zei

Hoi Erna,
Wat een gave stoere kaart. Prachtig gekleurd!
Liefs, Frouwkje

gré zei

mooi jongens kaartje

groetjes gré

Veerle - A colored mind zei

:-( ik zie geen foto's...

Inge zei

Zo dat is een mooie en vooral ook "stoere" kaart geworden zeg!
Wat zal je zoontje daar trots op zijn?! Geweldige stempel met een mooie kleurencombinatie...
Dat zal me een spannend feestje worden straks?!
groetjes inge

corryskaart zei

hoi erna
wat een supergave piratenkaart en een erg handige tip over de grijsmarker voor extra schaduw!
groetjes van corry

Gea zei

wauw, prachtig! En inderdaad veel leuker dan een standaard uitnodiging!
groetjes Gea

Jolanda zei

Prachtig gedaan zeg, heel erg mooi gekleurd!!

Marian zei

Zal die wel heel blij mee zijn met zo stoere kaart
Groetjes

Hetty zei

Helaas hier ook geen foto's te zien! Ben wel erg benieuwd. Gr Hetty

Jolanda zei

Ik zie ook geen foto's, maar aan de reacties te zien zijn ze schitterend geworden.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Erna,

inderdaad geen foto's en dat had ik laatst ook op mijn blog en heb toen mijn foto's opnieuw geüpload en toen bleef het ook goed.
Dus Erna, upload even je foto's opnieuw dan kunnen we weer zien wat je voor moois gemaakt heb,

groetjes,

Mary

annet neggers zei

hier zie ik ook geen foto
groetjes annet

marijke zei

helaas zie alleen zwarte vlakken en uitroep tekens

celia zei

Ik denk dat die piraatjes een bom hebben gegooid, want hier is het ook zwart! ;))

Ageeth zei

Helaas zie ik hier ook niets

Cathy zei

Super, super, superleuk!!!

Marie-Anne zei

Hij is erg leuk zeg!

Marie-Anne

Helga zei

Hi Erna,

Is dit een eenvoudige kaart? Voor mij is die helemaal af!

Gr,

Helga

Erna zei

Als het goed is dan kun je nu weer zien wat er staat.
Geen idee hoe het gebeurd is dat het plaatje verdwenen is.
Maargoed je kan hem weer zien.

Groetjes Erna

Veerle - A colored mind zei

Yes helemaal zichtbaar nu :-) en ik ben blij dat ik het kan zien want ik vind hem echt héél mooi!