NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 15 februari 2012

Ragged Angel in Vintage kleuren


Hallo,
vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien, die ik met mijn Copic markers heb gekleurd.
Een tijd geleden kocht ik een serie scrapvellen van Pion en Maja design, ik vond ze zo mooi, dat ik het jammer vond om ze te verknippen. Dom natuurlijk, want er komt elke week wel nieuw papier op de markt. Ik had dat vroeger ook met mooie stofjes, die bewaarde ik ook eerst een tijdje voordat ik er wat van maakte. Je schijn t oude gewoonte moeilijk af te kunnen leren. Maar goed ik ben er nu overheen en gebruik het Zweedse papier in veel van mijn komende projecten. Ik ben n.l. gek op die oude kleuren en we hebben er prachtige bijpassende Copic kleuren bij. 

Voor deze kaart koos ik een van de mooie oude meisjes figuren die Mo Manning eind vorig jaar uitbracht. Deze heet Ragged Angel, ze staat zo stoer met haar rug tegen de wind, waardoor haar schort en rok ophoog waaien.
Voor het inkleuren heb ik een wat aquarelachtige techniek gebruikt, waardoor je delen heel teer inkleurt, zoals hier gedaan is bij de schort. Het jasje is weer vol ingekleurd, daardoor krijg je een mooi contrast, waardoor het verschillende stoffen lijken.


Rondom deze Angel is een confetti-schaduw aangebracht. Terwijl ik dit opschrijf, denk ik aan afgelopen week, daarin heb ik enkele dagen de drie verschillende Copic-cursussen gegeven. Al deze technieken oefen je daar, heb je zin om eens te kleuren samen met een Copic-Instructor, schrijf je dan in voor onze cursussen.  Ze worden op verschillende plaatsen in Nederland en België gegeven. Deze cursusreeks wordt na mei in heel Europa gegeven, wij hebben hier de primeur, omdat we ze ook hier ontwikkeld hebben.




De kaart is aangekleed met een blad-die van Marianne Design en een ornament van Memorybox. De rand is een vrij nieuwe pons van Martha Stewart. De grote grijze bloem is van Prima, deze kocht ik dit keer zo kant en klaar.
De gebruikte Copic Markers:
Huid: E0000-00-01-R20
Kleding: RV00-91-93-95-99
BG90-93
Vleugels en haar W00-1-3
Confettischaduw: RV00-BG90-C00-1-3

Groet Diny

26 opmerkingen:

Jolanda zei

Wow wat is dit een schitterend plaatje. Onwijs mooi ingekleurd zeg...SUPER!!!!Ben er jaloers op.
Groetjes van Jolanda

Unknown zei

Gorgeous! Looks so velvety! Hugs! Leah Ann

corryskaart zei

zo mooi in deze zachte tere kleuren,gewoon heerlijk om naar te kijken!
groetjes van corry

Margreet zei

Wat een prachtige kaart.
En wat een leuk stempel.
En super mooie kleuren
Groetjes Margreet

Lia zei

Schitterende kaart weer zeg, een plaatje!! Mooie details zitten erop. Ja en omdat wij heel veel papier zonde vinden/vonden te verknippen hebben we genoeg voor de eerst 200 jaar toch?
groetjes Lia

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Ik vind het een snoeppie!! Prachtige kleuren bij elkaar. Ik vind de confetti schaduw heel leuk hierbij!
Die ornament van memorybox is ook weer zo leuk!!
Liefs, Frouwkje

Els Wouters zei

Geweldig mooie kaart weer. Leuke details en prachtig ingekleurd.

Tinie zei

Het papier is zo mooi en past zo goed bij elkaar en dan die kleuren die je weer hebt gebruikt, super!!!

Groetjes Tinie

marijke zei

wooooooooow wat is die mooi zeg en zo verschrikkelijk goed ingekleurd

Mariska zei

Geweldig mooi gekleurd Diny!!! Helemaal verliefd op dit prachtige meisje!!

xxx
Mariska

Hetty zei

Prachtig!! Echt zo mooi gekleurd! Die techniek is ook zo leuk! En de schaduw eromheen maakt het af!

Astrid zei

Helemaal geqweldig, een supermooie kaart !!

groetjes Astrid

Marian zei

Wauw weet niet wat ik moet tikken
Schitterendddddd
Groetjes

Agnes zei

Te Gek!!!
Wat een schitterend plaatje!!
groetjes, Agnes

marion zei

Wauw wat schitterend !! Liefs, marion

Erna zei

Hij is prachtig Diny en oh zo mooi gekleurd.

Groetjes Erna

Unknown zei

diny
wat moet ik erop schrijven ,ze is superknap gedaan en knappe kleuren
en de afwerking mmmmmwondermooi
veel liefs van marcelline

Thea zei

Schitterend Diny, wat een prachtig kleurwerk heb je weer geleverd! Mooie stempel ook, een lieverdje.

Groetjes Thea

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart diny.

groetjes karin

Sinikka zei

Ik weet precies wat je bedoelt als je mooi papier niet meteen wil gebruiken. Ik heb er ook zo een last van. De kaart is super geworden. Een hele mooie afbeelding en schitterend gekleurd. Leuk met de schaduw, die past er perfect bij.
Gr. Sinikka

Helen zei

wat een supermooi kaartje weer. Volgens mij heb ik deze al bij je thuis gezien en in het echie is hij nog veel mooier. Nog veel oefenen voor ik zover ben ;-)

Minna zei

Fabolous card!! :)

Lydia Boode zei

Hij is echt heel erg mooi geworden.
groetjes

Cathy zei

Hier zijn geen woorden voor: prachtig ingekleurd en zo mooi!!!

Heidie zei

wat een schitterende kaart.

liefs Heidie

Inge zei

erg mooie kaart geworden!
groetjes inge