NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 25 december 2015

Warm winter wishes

Hallo allemaal,

Bij deze wens ik iedereen een supergezellige kerstdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2016 toe.

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer wat te laten zien.
Dit keer is het een eenvoudig kerstkaartje geworden, mijn laatste kerstkaartje voor 2015.
In januari beginnen we weer met ons voorraadje voor 2016.


De basis voor mijn kaart is gemaakt met Bazill cardstock. En het design papier is van Marianne Designs, Silver stars. De sterren zijn gemaakt met een die van magnolia en van Joy craft.


Copics:
Muts/jurk : BG75-72-71(zelfgemaakt)-70 / C3-1-blender
Huid E04-11-21-00-000-R20
Schaatsen : C3-1-blender
Haar : E18-17-15

Leuk dat je bent langsgekomen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: