NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 7 december 2015

Candy Canes


 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik mezelf voorstellen als nieuw DT lid.
Ik zal dus maar eens beginnen om wat meer over mijzelf te vertellen.
Mijn naam is Marianne Reijgersberg en ik ben 59 jaartjes jong. Getrouwd en moeder van 3 kanjers van kinderen en oma van een geweldig leuke, lieve kleinzoon. Daarnaast werk ik als juf op een basisschool in groep 8.
Ik ben een jaar of 5 geleden begonnen met inkleuren van stempels en digi's. Dat deed ik voornamelijk met distressinkt. Toen bezocht ik een beurs. Daar zat Diny te kleuren met Copic Markers en ik was verkocht. Daar heb ik dus ook mijn eerste markers aangeschaft. De berichten die Diny op haar blog plaatste volgde ik trouw om goed te kijken hoe ze dat deed en ook You Tube was mijn grote vriend.
Daar keek ik vele filmpjes hoe het moest. En met mijn verjaardag en Kerst werd mijn collectie makers al snel uitgebreid. Want ik vond het super. En dan wil je meer en meer.
Ik blijf het een geweldig medium om mee te kleuren. Kleuren is trouwens voor mij het leukste gedeelte van de kaart. En niet alleen met markers hoor. Ik kleur nog steeds met distress, Twinkling H20's, panpastel en L'aquarelle van Sennelier.

Maar goed, nu verder over mijn kaart.
De basis is wit cardstock en het designpapier is van Maja Design.
De randen zijn bewerkt met een pons van Martha Stewart.



 Ik heb Candy Canes van Saturated Canary ingekleurd voor deze kaart.

Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Huid: E000-E00-E04-E11-E21-R20
Haar en zak: E50-E53-E57-E49
Jurk en vleugels: C0-C1-C3-C5
R32-R35-R59


En zo ziet de binnenkant van de kaart eruit. Ik heb deze in dezelfde stijl gedaan als de voorkant.
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden en als jullie vragen hebben, stel ze gerust.

Tot de volgende kaart.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd als nieuw dt lid. Een goede aanwinst bij copic markers benelux. Ik vind jou kleurwerk en ook de kaarten die je maakt altijd erg mooi. Veel succes en plezier met deze leuke uitdaging als dt lid.
Groetjes Giovanna

Diny Sprakel zei

Wat een mooie binnenkomer Marianne. Welkom in het team. Groet Diny

Juanita zei

Marianne, ich vindt je kaartje fantastisch geworden, heel mooi ingekleurd!
Liefs Juanita