NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 28 december 2015

How do you do?

Hallo allemaal, 
het is Ellen weer met een post!! Omdat ik vele kaartjes maakte voor kerst, dacht ik dat het tijd was voor iets anders. Daarom toon ik jullie graag een kaartje dat ik maakte om iemand te begroeten met enkele stempels van My Favorite Things (The Whole Herd & Green Pastures).
Vandaag wilde ik de nadruk leggen op het levendig maken van je afbeeldingen. In het begin kleurde ik mijn stempels gewoon in en daar bleef het bij. Nu ik het Copic kleuren al wat meer onder de knie heb, probeer ik texturen aan te brengen. Hieronder op de foto zien jullie een opsomming van alle gebruikte kleuren:

Eerst begon ik met de ezel/het paard. Hierbij zette ik niet enkel stipjes met de “W” Copic stiften, maar ook de copic Colorless Blender. Verder zette ik streepjes (E08, YT16, YR23) op het hooi, zodat het lijkt op uitgedroogd gras. Als laatste zette ik ruiten op de hemd met R27 en maakte ik het kaartje af. Ziet dat er niet leuk uit?

Laat zeker een berichtje achter, ik vind het super tof om deze te lezen. Verder wens ik jullie nog een fijne week toe & prettige feesten!

1 opmerking:

Lia vdB zei

Dank je.... de moeite van het proberen waard, zeker bij dieren!
Een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar toegewenst!

Hartelijke groeten,
Lia