NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 23 december 2015

Happy Kiss-mas


Hallo Copic fans,

Dan laat ik je vandaag mijn laatste kerstkaart zien voor dit jaar, het is een kerst kaartje geworden voor een jonge vrijgezel. Probeer toch altijd een passende kaart naar iemand te sturen en hij zit vast niet te wachten op een lief kaartje, denk dat dit beter past.


Het is een digi van "Kenny K" en het papier komt uit een blokje van "Bo Bunny- Sleigh Ride Collection". Verder heb ik de kaart zo gelaten, alleen een bijpassend tekstje en klaar.


Gebruikte kleuren zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Blauw : B39 - B37 - B95 - B93
Bruin : E49 - E47 - E44 - E43
Bont : E44 - E43 - E42 - E41

  Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wil je bij deze gelijk prettige kerstdagen wensen en een gezellige jaarwisseling.

1 opmerking:

Juanita zei

Wauw, fantastisch Wenda!
Die vindt hij zeker leuk!
Ik wens je prettige feestdagen.
Lieve groetjes Juanita