NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 4 december 2015

Fijne kerst


Hallo Copic fan,

Aan mij vandaag weer de eer om je een kaartje te laten zien en het kan ook bijna niet anders dan dat het een kerst kaartje is in deze gezellige tijd van het jaar.
Het papier komt uit een blokje van "Bo Bunny - Sleigh ride collection" de tickets met de lossen tekstjes zijn uit een set van Lydia Boode. 


Het afdrukje is een digi van "Saturated Canary" het is al een wat oudere digi maar ik blijf hem super vinden. Misschien is het niet helemaal het kleur werk en de kaart die je van mij gewend bent maar heb veel last van mijn elleboog en dat maakte het kleuren niet makkelijk, mijn excuses daar voor.


Gebruikte kleuren zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Blauw : B99 - B97 - B95 - B93 - B91
Bruin : E29 - E27 - E25 - E23 - E21
Zwart / Grijs : C9 -C7 - C6 / C3 - C2 - C1 - C00

Hoop dat ik je toch heb kunnen inspireren met deze kaart.


Geen opmerkingen: