NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 2 december 2015

...Hello...

 Goedemorgen lieve mensen,

De maand december is begonnen, het jaar 2015 is alweer bijna om. Nog even en de kerstboom kan weer opgetuigd worden, maar eerst natuurlijk nog Sinterklaas!


Deze keer heb ik een kaart met een afdrukje van Mo's Digital Pencil- Baby Fairy Ladybug gemaakt, wat een schatje is het hé? Ook van dit merk blijf ik fan, er zijn zoveel mooie digi's bij dat ik soms maar moeilijk kan kiezen welke ik ga inkleuren.


Het design papier komt uit een blokje van My Minds Eye - Quilting Bee, lekker vrolijk van kleur!

Rood blijft wat mij betreft verreweg de moeilijkste kleur om mee in te kleuren. Maar ik merk wel dat ik toch steeds vaker de R tinten pak, ik begin het zelfs leuk te vinden terwijl ik ze eerst altijd links liet liggen. 


De gebruikte markers zijn:

Huid - E0000, E000, E00, E21 en E11
Haren - E11, E15, E27 en E18
Vleugels - R14, R24, R46 en R59
Zwarte stippen - C3, C5 en C7
Onderkant vleugels - YR20, YR24 en YR27
Lucht - B000, B00, B1 en B60
Grond - E30, E33 en E35


Deze kaart wordt gekenmerkt door een hele mooie dubbele rode strik, je oog wordt er meteen naar toe getrokken zodra je de kaart ziet. Ik houd van strikken op een kaart, maar dat zal jullie wel niet zijn ontgaan de laatste tijd!


Ook heb ik weer voor een zelfgemaakte bloem gekozen, één grote, gemaakt met een Doohickey van Magnolia. Ik heb geen kleurtjes gebruik, maar alléén kraft. Simpel en toch erg mooi, met in het midden een plak parel.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben en als er vragen zijn stel ze gerust!

Voor nu wens ik jullie allemaal alvast een knus en gezellige pakjesavond, hopelijk waren jullie allemaal lief en zit er wat moois in de zak dit jaar.




2 opmerkingen:

Juanita zei

Ik vindt je kaart super mooi Mieke! Ik wens je ook een fijne pakjesavond.
Liefs Juanita

Juanita zei

Ik vindt je kaart super mooi Mieke! Ik wens je ook een fijne pakjesavond.
Liefs Juanita